Full text | Date | Title | Organisation |
| 2015 | Πρόγραμμα Σπουδών: Μαθηματικά (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου: Επιστημονικό Πεδίο: Πρώτη σχολική ηλικία | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Πρόγραμμα Σπουδών: Οικονομικές Επιστήμες (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Πρόγραμμα Σπουδών: Πληροφορική (Τάξη: Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού - Γυμνασίου | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | [Πρόγραμμα Σπουδών]: Τοπική Ιστορία Γ΄ Γυμνασίου | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Πρόγραμμα Σπουδών: Φιλοσοφία (Τάξη: Β΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Πρόγραμμα Σπουδών: Φυσική Αγωγή (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικής Γυμνασίου για το «Νέο Σχολείο» | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Πρόγραμμα Σπουδών: Φυσική (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικών Επιστημών Δημοτικού για το «Νέο Σχολείο» | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2015 | Πρόγραμμα Σπουδών: Χημεία (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό Λύκειο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| - | Προσομοίωση Αναλογικών και Ψηφιακών Κυκλωμάτων με την βοήθεια του ΤinaPro και Τρισδιάστατη Σχεδίαση με το AutoCAD: E2-Λογισμικό | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ |
| 2008 | Σεμινάριο "Φυσικές δραστηριότητες στο δάσος και το βουνό: αναψυχή, υγεία και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση" | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
| 2003 | Σκέψεις και προτάσεις για την εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων στο νομό Ξάνθης: Οργάνωση και λειτουργία μουσικού εργαστηρίου | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2015 | Σκοπιμότητα Ορισμού Ιδρυματικής Πολιτικής για την Ανάπτυξη και Παροχή Ψηφιακών Μαθημάτων και Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων | Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας |
| 2003 | Στην ένταξη με πάνε... σαράντα κύματα | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2008 | Συγκέντρωση στοιχείων για τη διδασκαλία σε ΠΤΔΕ της χώρας των μαθημάτων: Τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας, κοινωνιολογία και κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης – εφαρμογή του ECTS | Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Εργαστήριο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης |
| 2003 | Συγκρότηση της ετερότητας στο μαθητικό πληθυσμό της πόλης της Φλώρινας: Η περίπτωση των ρόμηδων μαθητών και μαθητριών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2008 | Συλλογή και επεξεργασία στοιχείων με ερωτηματολόγιο για την έρευνα αποτίμησης των σπουδών και του βαθμού αξιοποίησης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Πατρών | Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης = University of Patras. School of Humanities and Social Sciences. Department of Primary Education |