Full text | Date | Title | Organisation |
| 2008 | Σεμινάριο "Φυσικές δραστηριότητες στο δάσος και το βουνό: αναψυχή, υγεία και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση" | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
| 2003 | Σκέψεις και προτάσεις για την εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων στο νομό Ξάνθης: Οργάνωση και λειτουργία μουσικού εργαστηρίου | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2015 | Σκοπιμότητα Ορισμού Ιδρυματικής Πολιτικής για την Ανάπτυξη και Παροχή Ψηφιακών Μαθημάτων και Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων | Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας |
| 2003 | Στην ένταξη με πάνε... σαράντα κύματα | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2008 | Συγκέντρωση στοιχείων για τη διδασκαλία σε ΠΤΔΕ της χώρας των μαθημάτων: Τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας, κοινωνιολογία και κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης – εφαρμογή του ECTS | Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Εργαστήριο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης |
| 2003 | Συγκρότηση της ετερότητας στο μαθητικό πληθυσμό της πόλης της Φλώρινας: Η περίπτωση των ρόμηδων μαθητών και μαθητριών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2008 | Συλλογή και επεξεργασία στοιχείων με ερωτηματολόγιο για την έρευνα αποτίμησης των σπουδών και του βαθμού αξιοποίησης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Πατρών | Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης = University of Patras. School of Humanities and Social Sciences. Department of Primary Education |
| - | Συμβουλευτική Προσφύγων, Παλιννοστούντων, Μεταναστών και Αιτούντων Άσυλο | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2007 | Συμβουλευτικοι ορίζοντες για τον σχολικό προσανατολισμό: ΣΟΣ προσανατολισμός, Υποέργο 6: Ανάπτυξη θεωρητικού υλικού | Πάντειον Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών |
| - | Σύνδεση της σχολικής Φυσικής Αγωγής και των σχολικών δραστηριοτήτων με δραστηριότητες σε φυσικό περιβάλλον | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
| 2015 | Συντήρηση κόμβου (ενημερώσεις ασφάλειας, εγκατάσταση σχετικού λογισμικού, ρύθμιση απόδοσης και ομαλής λειτουργίας) | ΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
| 2011 | Σύστημα Qu.a.sys: Αναλυτικές προδιαγραφές του συστήματος (Π 3.1.3) | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| 2015 | Σύστημα Qu.a.sys: Αναλυτική έκθεση περιγραφής του συστήματος και των εργαλείων του | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| 2015 | Σύστημα Qu.a.sys: Εγχειρίδιο χρήσης του περιβάλλοντος για τον διαχειριστή και τον χρήστη του συστήματος | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| 2015 | Σύστημα Qu.a.sys: Ενημερωμένο εγχειρίδιο χρήσης του περιβάλλοντος για τον διαχειριστή και τον χρήστη του συστήματος | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| 2015 | Σύστημα Qu.a.sys: Πηγαίος κώδικας του συστήματος και των εργαλείων του | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| 2015 | Σύστημα Qu.a.sys: Τελική έκθεση αποτίμησης του συστήματος | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| 2015 | Σύστημα Qu.a.sys: Υπηρεσία σε λειτουργία (Π 3.2.1) | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| 2015 | Σύστημα Qu.a.sys: Υπηρεσία σε λειτουργία (Π 3.2.1).
Ενημερωμένος πηγαίος κώδικας του συστήματος και των εργαλείων του (Π 3.4.2) | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| - | Σχεδίαση Μηχανολογικής Μελέτης και Σύνθετου Μηχανολογικού Εξαρτήματος: Ε2-Λογισμικό | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ |