Full text | Date | Title | Organisation |
| 2014 | Τo Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στο Δημοτικό: Οδηγός για τον Εκπαιδευτικό | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2004 | Τα ελληνικά των τσιγγάνων της Κέρκυρας: Κοινωνιογλωσσική πραγµατικότητα και σχολική προοπτική. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2015 | Τα στατιστικά στοιχεία χρήσης των υπηρεσιών για την πλατφόρμα «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα». Απήχηση της Δράσης | Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας |
| 2004 | Ταυτότητα τσιγγανόπαιδων και σχολείο: Συµπεριφορές, στάσεις, προσδοκίες | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2015 | Τεκμηρίωση διασύνδεσης της ιδρυματικής πύλης με το ιδρυματικό αποθετήριο | Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας |
| 2015 | Τεκμηρίωση διεπαφών διασύνδεσης ιδρυματικής πλατφόρμας με την οριζόντια συγκεντρωτική πύλη αναζήτησης | Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας |
| 2012 | Τεκμηρίωση Κώδικα: Τελική Έκδοση Ο.Π.Σ | Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» (ΕΠΕΔΒΜ) |
| 2012 | Τελική Έκδοση Πληροφοριακού Συστήματος Ο.Π.Σ | Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» (ΕΠΕΔΒΜ) |
| 2013 | Τελική έκθεση αποτίμησης της χρήσης και αξιοποίησης του συστήματος με αναλυτικά στατιστικά στοιχεία | ΕΛΚΕ Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
| 2015 | ΤΖΟΑΚΙΝΟ ΡΟΣΣΙΝΙ Ο κουρέας της Σεβίλλης: Εγχειρίδιο προς τους Εκπαιδευτικούς για την διαδραστική συμμετοχή των μαθητών στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου ‘Η όπερα διαδραστικά στα δημοτικά σχολεία’ | Εθνική Λυρική Σκηνή |
| 2004 | Το μάθημα της γλώσσας με νέα βοηθήματα | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2011 | Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα μαθήματα των Κοινωνικών Επιστημών στο Δημοτικό: Οδηγός για τον Εκπαιδευτικό | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2011 | Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα της Τοπικής Ιστορίας στην Γ΄ Γυμνασίου: Οδηγός για τον Εκπαιδευτικό | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2011 | Το νέο πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα των Εικαστικών στην υποχρεωτική εκπαίδευση: Οδηγός εκπαιδευτικού: Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το πεδίο «Κοινωνικές Επιστήμες» στο Γυμνάσιο: Οδηγός για τον Εκπαιδευτικό: Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το πεδίο «Κοινωνικές Επιστήμες» στο Γυμνάσιο: Οδηγός για τον Εκπαιδευτικό:
Οικιακή Οικονομία | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2003 | Το σχολείο απέναντι στον εκπαιδευτικό και κοινωνικό αποκλεισμό: Πάνω απ΄ όλα άνθρωπος | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Τουρισμός | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2003 | Τσιγγάνοι και τσιγγανολογία στην Ελλάδα. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Φοιτητές και πολιτισμική ετερότητα : Εμπειρίες, αντιλήψεις και στάσεις των φοιτητών απέναντι στο διαφορετικό. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |