Full text | Date | Title | Organisation |
| 2004 | Μαθητές και πολιτισμική ετερότητα : Εμπειρίες, αντιλήψεις και στάσεις των μαθητών απέναντι στο διαφορετικό. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2007 | Μεσαιωνική και νεότερη ιστορία: Από την ίδρυση της Κωνσταντινούπολης (330 μ.Χ.) ως τις αρχές του 18ου αιώνα: Β' Γυμνασίου | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2004 | Οι αναπαραστάσεις των γονέων για το διαφορετικό: Στερεότυπα και προκαταλήψεις για τους τσιγγάνους στην ελληνική οικογένεια. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Οικογένεια, φύλο και ηλικία στην κοινωνία των τσιγγάνων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Οικονομική, πολιτική και πολιτισμική κατάσταση των τσιγγάνων στην Ελλάδα: Πρώτη (1998) και δεύτερη (1999) φάση της έρευνας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Ο χώρος και τα ταξίδια: Για τον εκπαιδευτικό | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Όψεις της κοινωνικής αναπαράστασης για τους τσιγγάνους. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Παραγωγή διδακτικού υλικού και πιλοτικές εφαρμογές του. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Πολιτική ευρωπαϊκών κρατών και Τσιγγάνοι-Rom: Μια ιστορική επισκόπηση. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2014 | Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστημονικό Πεδίο: Σχολική και Κοινωνική Ζωή: Διδακτικό Μαθησιακό Αντικείμενο/Τάξη/επίπεδο εκπαίδευσης: Σχολική και Κοινωνική Ζωή Α΄-Γ΄ Γυμνασίου | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2014 | Πρόγραμμα Σπουδών: Επιστημονικό Πεδίο: Σχολική και Κοινωνική Ζωή: Διδακτικό Μαθησιακό Αντικείμενο/Τάξη/επίπεδο εκπαίδευσης: Σχολική και Κοινωνική Ζωή Α΄-ΣΤ΄ Δημοτικού | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| 2012 | Προγράμματα σπουδών ενηλίκων: 1ος κύκλος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων: Νοέμβριος 2012 – Φεβρουάριος 2013 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2013 | Προγράμματα σπουδών ενηλίκων: 2ος κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Φεβρουάριος 2013 – Απρίλιος 2013 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2013 | Προγράμματα σπουδών ενηλίκων: 3ος κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων: Απρίλιος 2013 – Ιούλιος 2013 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2013 | Προγράμματα σπουδών ενηλίκων: 4ος κύκλος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων: Σεπτέμβριος 2013 – Δεκέμβριος 2013 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2014 | Προγράμματα σπουδών ενηλίκων: 5ος κύκλος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων: Ιούνιος 2014 – Ιούλιος 2014 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2014 | Προγράμματα σπουδών ενηλίκων:6ος κύκλος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων: Σεπτέμβριος 2014 – Νοέμβριος 2014 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2014 | Προγράμματα σπουδών ενηλίκων: 7ος κύκλος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων: Δεκέμβριος 2014 – Φεβρουάριος 2015 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2014 | Προγράμματα σπουδών ενηλίκων: 8ος κύκλος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων: Μάρτιος 2015 – Μάιος 2015 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |
| 2015 | Προγράμματα σπουδών ενηλίκων: 9ος κύκλος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων: Ιούνιος 2015 – Ιούλιος 2015 | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας (ΕΚΠΑ - ΕΛΚΕ) |