Full text | Date | Title | Organisation |
| 2008 | Οδηγός Γονέα | Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ) |
| 2008 | Οδηγός Ολοήμερου Νηπιαγωγείου | Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ) |
| 2011 | Οδηγός προπτυχιακών σπουδών[Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού] | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΥΠΟΕΡΓΟ 1) |
| - | Ο θόρυβος και οι επιδράσεις του στον άνθρωπο και τα άλλα έμβια όντα | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
| - | Οι Δρόμοι της Αειφορίας: Περιβαλλοντικές Πολιτικές σε έναν Παγκοσμιοποιούμενο Πλανήτη | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
| - | Οι Νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής & Πολυμέσων στην Υπηρεσία του Δικτύου Ήχος και Φύση | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ποροΐων Σερρών |
| - | Οργάνωση και Σχεδίαση Δομικών Έργων: Ε2-Λογισμικό | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ |
| 2008 | Παιδαγωγική ψυχολογία, διαπροσωπικές σχέσεις | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2009 | Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία: Τελική έκθεση έργου | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2006 | Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλλα στη εκπαιδευτική διαδικασία: Έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Παραγωγή διδακτικού υλικού και πιλοτικές εφαρμογές του. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2015 | Παράρτημα Ι: Αποτελέσματα έρευνας εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε δράσεις του προγράμματος "Ελληνόγλωσση Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στην Διασπορά την περίοδο 2011-2014" | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2014 | Παράρτημα ΙΙΙ: Αποτελέσματα Έρευνας εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε δράσεις του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών της Μουσουλμανικής Μειονότητας στη Θράκη» την περίοδο 2010-2014 | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2015 | Παράρτημα ΙΙΙ: Αποτελέσματα Έρευνας εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε επιμορφώσεις του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» στις περιφέρειες Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Θεσσαλίας, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας, Αττικής, Νοτίου και Βορείου Αιγαίου, Πελοποννήσου και Κρήτης την περίοδο 2010-2014 | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| 2015 | Παράρτημα ΙΙΙ: Αποτελέσματα Έρευνας εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε επιμορφώσεις του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης την περίοδο 2010-2014 | ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ |
| - | ΠΕ 2.3.Εγχειρίδιο χρήσης χρήστη του διαχειριστή: Πώς γίνεται η διόρθωση της Εφαρμογής επεξεργασία των ερωτηματολογίων των φοιτητών; | Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών |
| - | Πίνακες των στοιχείων και δεικτών της λειτουργίας του τμήματος [Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού] | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΥΠΟΕΡΓΟ 1) |
| 2008 | Προβλήματα δασκάλων στην επιτέλεση του έργου τους | Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Εργαστήριο Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης |
| 2009 | Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών: Βιολογία της άσκησης | Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΥΠΟΕΡΓΟ 1) |
| - | Προσομοίωση Αναλογικών και Ψηφιακών Κυκλωμάτων με την βοήθεια του ΤinaPro και Τρισδιάστατη Σχεδίαση με το AutoCAD: E2-Λογισμικό | Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ |