Full text | Date | Title | Organisation |
| 2004 | Οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Η εκπαίδευση των μαθητών με ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες και ταλέντα. | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
| 2004 | Οδηγός εκπαιδευτικών σε θέματα τυφλοκώφωσης και προτεινόμενο αναλυτικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη της επικοινωνίας. | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |
| 2007 | Οδηγός χρήσης εκπαιδευτικού υλικού για παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές γυμνάσιου | - |
| 2004 | Οι αναπαραστάσεις των γονέων για το διαφορετικό: Στερεότυπα και προκαταλήψεις για τους τσιγγάνους στην ελληνική οικογένεια. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Οικισμός Αγ. Σοφίας: Δυσχέρειες και προοπτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Οικονομική, πολιτική και πολιτισμική κατάσταση των τσιγγάνων στην Ελλάδα: Πρώτη (1998) και δεύτερη (1999) φάση της έρευνας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2008 | Οργάνωση και διοίκηση δομών εκπαίδευσης | - |
| 2013 | Π4.1.4 Συγκριτικές επιδόσεις των φοιτητών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με βάση το τρόπο εισαγωγής τους. Οι κατηγορίες που διατρέχουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο να απορριφθούν μετά την ψήφιση του Νόμου 3549/2007 | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| 2008 | Παιδαγωγική αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνιών | Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ) |
| 2003 | Παλιννοστούντες και αλλοδαποί μαθητές στην ελληνική εκπαίδευση (Τεύχος Α: Γενική περιγραφή) | Ινστιτούτο Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (ΙΠΟΔΕ) |
| 2011 | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και κοινωνικών επιστημών: Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής: Περιγραφή του επιστημονικού αντικειμένου του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
| 2009 | Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία: Τελική έκθεση έργου | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2006 | Παραγωγή βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού για την εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλλα στη εκπαιδευτική διαδικασία: Έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Παραγωγή διδακτικού υλικού και πιλοτικές εφαρμογές του. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2003 | Παρουσίαση των δράσεων στο νομό Λάρισας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Πολιτική ευρωπαϊκών κρατών και Τσιγγάνοι-Rom: Μια ιστορική επισκόπηση. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2010 | Πρόγραμμα διά βίου μάθηση: Οδηγός 2010 | - |
| 2010 | Πρόγραμμα διά βίου μάθησης: Γενική πρόσκληση υποβολής προτάσεων 2008-2010. Επικαιροποίηση 2010 - Στρατηγικές προτεραιότητες | - |
| - | Πρόγραμμα: Ένταξη τσιγγανόπαιδων στο σχολείο | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 2004 | Πρόγραμμα σπουδών ελληνικής νοηματικής γλώσσας για την υποχρεωτική εκπαίδευση. | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης |