Full text | Date | Title | Organisation |
 | 2004 | Φοιτητές και πολιτισμική ετερότητα : Εμπειρίες, αντιλήψεις και στάσεις των φοιτητών απέναντι στο διαφορετικό. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Τσιγγάνοι και τσιγγανολογία στην Ελλάδα. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Το σχολείο απέναντι στον εκπαιδευτικό και κοινωνικό αποκλεισμό: Πάνω απ΄ όλα άνθρωπος | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2004 | Ταυτότητα τσιγγανόπαιδων και σχολείο: Συµπεριφορές, στάσεις, προσδοκίες | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2004 | Τα ελληνικά των τσιγγάνων της Κέρκυρας: Κοινωνιογλωσσική πραγµατικότητα και σχολική προοπτική. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Σχεδιασμός παρεμβάσεων για την υποστήριξη της σχολικής ένταξης των τσιγγανόπαιδων. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2008 | Σχεδιάζοντας πολιτική σε θέματα αναπηρίας: Εγχειρίδιο εκπαιδευτή | Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) |
 | 2008 | Σχεδιάζοντας πολιτική σε θέματα αναπηρίας: Εγχειρίδιο εκπαιδευόμενου | Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) |
 | 2004 | Συνοπτική παρουσίαση του προγράμματος: Ένταξη τσιγγανόπαιδων στο σχολείο, 2002-2004 | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Συγκρότηση της ετερότητας στο μαθητικό πληθυσμό της πόλης της Φλώρινας: Η περίπτωση των ρόμηδων μαθητών και μαθητριών. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Στην ένταξη με πάνε... σαράντα κύματα | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Σκέψεις και προτάσεις για την εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων στο νομό Ξάνθης: Οργάνωση και λειτουργία μουσικού εργαστηρίου | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | - | Πρόγραμμα: Ένταξη τσιγγανόπαιδων στο σχολείο | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Παρουσίαση των δράσεων στο νομό Λάρισας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2004 | Παραγωγή διδακτικού υλικού και πιλοτικές εφαρμογές του. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2004 | Οικονομική, πολιτική και πολιτισμική κατάσταση των τσιγγάνων στην Ελλάδα: Πρώτη (1998) και δεύτερη (1999) φάση της έρευνας. | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2004 | Οικογένεια, φύλο και ηλικία στην κοινωνία των τσιγγάνων | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2003 | Οικισμός Αγ. Σοφίας: Δυσχέρειες και προοπτικές | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2004 | Μοντέλα εκπαιδευτικής πολιτικής αντιµετώπισης κοινωνικών-εκπαιδευτικών προβληµάτων στις σύγχρονες κοινωνίες | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
 | 2008 | Μελέτη δια βίου μάθηση και αναπηρία | - |