A- Ao A+
GR
Browse by "Subject" : "Σχολική φοίτηση"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 1 to 20 of 60
Full textDateTitleOrganisation
2003Τσιγγάνοι και τσιγγανολογία στην Ελλάδα.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Το σχολείο απέναντι στον εκπαιδευτικό και κοινωνικό αποκλεισμό: Πάνω απ΄ όλα άνθρωποςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Το μετέωρο βήμα της εκπαιδευτικής ένταξης των τσιγγανοπαίδων στο Ηράκλειο.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Σχολική ένταξη των παιδιών του οικισμού Αγία Σοφία.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Σχεδιασμός παρεμβάσεων για την υποστήριξη της σχολικής ένταξης των τσιγγανόπαιδων.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Συνοπτική παρουσίαση του προγράμματος: Ένταξη τσιγγανόπαιδων στο σχολείο, 2002-2004Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2008Σύγχρονα προβλήματα του εφήβουΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2003Συγκρότηση της ετερότητας στο μαθητικό πληθυσμό της πόλης της Φλώρινας: Η περίπτωση των ρόμηδων μαθητών και μαθητριών.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Στην ένταξη με πάνε... σαράντα κύματαΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Σκέψεις, προτάσεις για την εκπαίδευση των τσιγγανοπαίδων στο νομό Μαγνησίας.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Σκέψεις και προτάσεις για την εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων στο νομό Ξάνθης: Οργάνωση και λειτουργία μουσικού εργαστηρίουΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Πρόγραμμα: Ένταξη τσιγγανόπαιδων στο σχολείοΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Πλαίσια συνεργασίας μεταξύ φορέων και προγράμματος "Εκπαιδευτική Ένταξη Τσιγγανοπαίδων" - Προοπτικές για το μέλλονΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Παρουσίαση των δράσεων στο νομό Λάρισας.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Παρέμβαση για την αντιμετώπιση των σχολικών διαρροών και τη στήριξη της σχολικής επιτυχίας στο νομό Λάρισας.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Παραγωγή διδακτικού υλικού και πιλοτικές εφαρμογές του.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Οι τσιγγάνοι στην Αρκαδία: Προβληματισμοί και προτάσεις στην κατεύθυνση της κοινωνικής ένταξης και αποδοχήςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Οι Τσιγγάνοι στην Αργολίδα – Εκπαιδευτική πραγματικότητα.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2003Οικισμός Αγ. Σοφίας: Δυσχέρειες και προοπτικέςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Νέα οικονομία και εκπαιδευτικό περιθώριο ή αλλιώς οι μαθητές με ρόμικη καταγωγή θα περάσουν τις συμπληγάδες;Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Showing results 1 to 20 of 60
Logo EKT
The Digital Library has been implemented by the National Documentation Centre (EKT) through the Operational Programme "Education and Lifelong Learning", co-financed by the European Union (European Social Fund - ESF) and national funds.

This Digital Library has been developed using the Free / Open Source Software DSpace.