Home
Browse
Contact us
Information
Demonstration video
Login
A-
Ao
A+
Javascript must be enabled!
Javascript must be enabled!
GR
Quick Search
Advanced Search
Browse by
"
Subject
"
: "Ανθρώπινες σχέσεις"
Jump to:
0-9
|
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
|
Α
Β
Γ
Δ
Ε
Ζ
Η
Θ
Ι
Κ
Λ
Μ
Ν
Ξ
Ο
Π
Ρ
Σ
Τ
Υ
Φ
Χ
Ψ
Ω
or enter first few letters:
Sort by:
Date
Title
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Showing results 14 to 21 of 21
< previous
Full text
Date
Title
Organisation
2004
Η τσιγγάνικη οικογένεια στην ελληνική κοινωνία.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004
Η εξέλιξη της κοινωνικο-οικονοµικής κατάστασης των τσιγγάνων στην Ελλάδα: Ανίχνευση των παραµέτρων µεταβολής και διατήρησης της πολιτισµικής ταυτότητας στο παράδειγµα των τσιγγάνων της Αγίας Βαρβάρας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2007
Εικόνες για το φύλο μέσα από τον ελληνικό κινηματογράφο στην δεκαετία του ‘60: Φύλο και σεξουαλικότητα στο είδος της αισθηματικής κομεντί (1959 - 1967)
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης
-
Εγώ, εσύ, εμείς
Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2006
Δια Βίου Μάθηση για την Ανάπτυξη, την Απασχόληση και την Κοινωνική Συνοχή: Πρακτικά Συνεδρίου, Βόλος, 31 Μαρτίου-2 Απριλίου 2006
Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
-
Βιωματικές Ασκήσεις για δουλειά με την Ομάδα
Εθνικό Ίδρυµα Νεότητας (ΕΙΝ). Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας
2007
Ας δουλέψουμε μαζί: η λειτουργία της ομάδας, η δουλειά με την ομάδα
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας
2004
Gypsy Identities in Europe: policy and research: Πρακτικά επιστηµονικού συνεδρίου (Ιωάννινα 2003)
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
< previous
Showing results 14 to 21 of 21
Javascript must be enabled!
Javascript must be enabled!
Javascript must be enabled!