A- Ao A+
GR
Browse by "Subject" : "Αυτονομία των ατόμων με ειδικές ανάγκες"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 5 to 18 of 18
Full textDateTitleOrganisation
2013Προσβασιμότητα και αναπηρίαΕθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ)
2011Ηλεκτρονική προσβασιμότητα και αναπηρίαΕθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ)
2011Εργασία – απασχόληση και αναπηρίαΕθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.με.Α)
2013Εκπαίδευση και αναπηρίαΕθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ)
2004Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (Α.Π.Σ.) Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.)Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
-Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης για την εκπαίδευση παιδιών με βαριά νοητική καθυστέρηση.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
-Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης για μαθητές με μέτρια και ελαφρά νοητική καθυστέρηση.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2013RouteMate, a location based route learning system for users with disabilities: a playful methodological experience in different urban European landscapesΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2014Playing in the special education school: from gamers to game designersΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2012Pirates, Firemen and Ninjas: enhancing a location aware travel training toolΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2013The motivational circle of games: integrating location based games and computer games in the educational experience of users with educational disabilitiesΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2013Integrating Serious Games in the Educational Experience of Students with Intellectual Disabilities: Towards a Playful and Integrative ModelΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2011Fingers on the Screen: game Based learning for students with intellectual disabilitiesΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2014Engaging students with intellectual disabilities through location based games based learningΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
Showing results 5 to 18 of 18