A- Ao A+
GR
Browse by "Subject" : "Ειδική αγωγή"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 56 to 75 of 115
Full textDateTitleOrganisation
2008Μελέτη αξιολόγησης του προγράμματος "Επιμόρφωση εκπαιδευτικών – γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες"Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΧΕΠΑ»
2005Μαθησιακές δυσκολίες και ειδικοπαιδαγωγική παρέμβασηΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2015Μαθησιακές δυσκολίες: δυσλεξία, διάσπαση προσοχής, παρορμητικότητα και υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ – ADHD)Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
2005Κατηγοριοποίηση διαταραχών λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας. Πρώιμες ενδείξεις - ΠρόληψηΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2008Κατάρτιση Σχεδίου Δράσης του Ε.Κ.Ε.Π. για την παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Εξατομικευμένου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξής του (2007-2010): Χαρακτηριστικά του πληθυσμού στον οποίο απευθύνονται οι δράσεις του επαγγελματικού προσανατολισμού.-
2008Κατάρτιση Σχεδίου Δράσης του Ε.Κ.Ε.Π. για την παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Εξατομικευμένου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξής του (2007-2010): Σκοπός, δραστηριότητες και λειτουργική επάρκεια του Ε.Κ.Ε.Π.-
2015Κανονισμός ΣπουδώνΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
2005Ικανότητες φωνολογικής επεξεργασίαςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2006Θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις της Διά Βίου Εκπαίδευσης στην Αμερική και στον Καναδά τις τελευταίες δεκαετίες. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων εκπαίδευσης των ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων.Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2005Η ψυχοκινητική αγωγή στο Δημοτικό σχολείοΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Η παραγωγή και χρήση διδακτικού υλικού για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες : διαστάσεις, προσήλωση, ειδική πείρα , εφαρμογή, επιτεύγματαΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2015Η Δυναμική της Ομάδας Ενηλίκων με ΑναπηρίαΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
1999Ζητούμενα ζητήματα: παιδαγωγική διαδικασία και δράση : αγωγή - ειδική λόγου και ομιλίας : ψυχολογία γλώσσαςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2012Επιστημονικός γραμματισμός: καθιερωμένες και ριζοσπαστικές αντικήψεις. Η περίπτωση σχολείων δεύτερης ευκαιρίαςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
-Επιμόρφωση και εξειδίκευση εκπαιδευτικών και στελεχών της γενικής εκπαίδευσης, (με έμφαση στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης), για μαθητές με προβλήματα λόγου και ομιλίας : Εργασίες επιμορφούμενωνΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2008Επιμόρφωση εκπαιδευτικών – γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίεςΑριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΧΕΠΑ»
2006ΕπικοινωνίαΣύλλογος γονέων κηδεμόνων και φίλων αυτιστικών ατόμων Νομού Λάρισας
2015Επαγγελματική ένταξη και προσαρμογή ατόμων με αναπηρίαΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
2004Εξειδίκευση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα εκπαίδευσης ατόμων με σοβαρά προβλήματα όρασηςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στη Προσχολική Ηλικία
2015Ενίσχυση της αυτοπροσδιοριζόμενης συμπεριφοράς και μάθησης παιδιών και νέων με νοητική αναπηρίαΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
Showing results 56 to 75 of 115