Full text | Date | Title | Organisation |
| 2014 | Η μαρτυρία των μεταλλικών αντικειμένων από τα κάστρα
Χλεμούτσι, Γλαρέντζα και άλλες θέσεις της φραγκικής Ηλείας: Όψεις της ζωής των Φράγκων του Πριγκιπάτου της Αχαΐας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2014 | «Ηλεκτρονική βάση δεδομένων για την κοινωνική ιστορία του Βυζαντίου από τον 7ο ως τον 12ο αι.: πηγές, προβλήματα και προσεγγίσεις»: Η μεταδιδακτορική έρευνα: Η βάση δεδομένων «Βυζαντινῶν μέτρον τύχης» και βασικὰ συμπεράσματα | Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών |
| - | Η ελιά στο χώρο και το χρόνο | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Άμφισσας = Environmental Education Centre of Amfissa |
| 2008 | Η εκπόνηση διαθεματικών εργασιών ως μέσο διαπολιτισμικής προσέγγισης | - |
| 2008 | Η αξιοποίηση των εικόνων στο μάθημα της ιστορίας στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας | - |
| 2014 | Επιστημονική συνάντηση: «Κοινωνικά» προφίλ και «κοινωνικές» ομάδες: Αντιλήψεις περί κοινωνικής θέσης στο Βυζάντιο = ˝Social˝ Profiles and ˝Social˝ Groups: Perceptions of Social Position in Byzantium | Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών |
| 2008 | Επιμορφωτικό Σεμινάριο:«Διαφοροποίηση της διδασκαλίας σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον - β΄ Σεμινάριο»: Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| 2008 | Επιμορφωτικό Σεμινάριο:«Διαπολιτισμική αγωγή και εκπαίδευση: Διδακτικές προσεγγίσεις στη διαπολιτισμική εκπαίδευση - γ΄ σεμινάριο»: Περιλήψεις εισηγήσεων | - |
| 2013 | Εξερευνώ τη φύση, μαθαίνω το περιβάλλον, ανακαλύπτω το μονοπάτι | ΙΝΕΔΙΒΙΜ |
| 2013 | “Εντεύξεις” and the “political” party: gatherings, friendships and social profiles in the 11th-12th century Byzantium” | Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών |
| - | Ελληνική Ιστορία: Σημαντικοί Σταθμοί από την Αρχαιότητα μέχρι σήμερα | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2007 | Διδάσκοντας Ιστορία στο Γυμνάσιο: Προτάσεις για την αξιοποίηση του διδακτικού υλικού | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| - | Γνωρίζω την Ελλάδα: Ταξίδι στην Ήπειρο: Βιβλίο για τον εκπαιδευτικό | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Γνωρίζω την Ελλάδα: Ταξίδι στην Ήπειρο: Βιβλίο για το μαθητή | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| - | Βιβλία – Βιβλιοθήκες | Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ) |
| 2007 | Αρχαία ιστορια: Από τους πρώτους ανθρώπους ως την ίδρυση της Κωνσταντινούπολης (330 π.Χ.): Α' Γυμνασίου | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2014 | Ανάδυση νέων µνηµονικών τόπων στο διαδίκτυο | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2008 | Αλεξανδρος Ρίζος Ραγκαβής (1830-1880): Αλυτρωτισμός και Διπλωματία | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης |
| 2008 | Türkçe Kitabımız: Batı Trakya’nın Edebiyatı, Gazete ve Dergi Metinleri | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2014 | Social Groups and Social Position in Byzantium: On the “Electronic Database on the Social History of Byzantium, 6th- 12th c.: Sources, Problems and Approaches”. | Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών |