A- Ao A+
GR
Browse by "Subject" : "Μετανάστες - κοινωνική ένταξη"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 2 to 21 of 78
Full textDateTitleOrganisation
2007Τελική έκθεση αξιολόγησης: Βαθμός διαπολιτισμικότητας του υποστηρικτικού εκπαιδευτικού υλικού της προηγούμενης φάσης του προγράμματος «ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση».-
2004Ταυτότητα τσιγγανόπαιδων και σχολείο: Συµπεριφορές, στάσεις, προσδοκίεςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
-Συμβουλευτική Προσφύγων, Παλιννοστούντων, Μεταναστών και Αιτούντων ΆσυλοΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2004Παραγωγή διδακτικού υλικού και πιλοτικές εφαρμογές του.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Οικονομική, πολιτική και πολιτισμική κατάσταση των τσιγγάνων στην Ελλάδα: Πρώτη (1998) και δεύτερη (1999) φάση της έρευνας.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Οι αναπαραστάσεις των γονέων για το διαφορετικό: Στερεότυπα και προκαταλήψεις για τους τσιγγάνους στην ελληνική οικογένεια.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2007Οδηγός χρήσης εκπαιδευτικού υλικού για παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές γυμνάσιου-
-Μορφολογική και λεξιλογική ανάλυση της ελληνικής: Βιβλιογραφικά και ηλεκτρονικά εργαλεία-
2004Μοντέλα εκπαιδευτικής πολιτικής αντιµετώπισης κοινωνικών-εκπαιδευτικών προβληµάτων στις σύγχρονες κοινωνίεςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2004Μαθητές και πολιτισμική ετερότητα : Εμπειρίες, αντιλήψεις και στάσεις των μαθητών απέναντι στο διαφορετικό.Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2007Κοινωνικές σχέσεις συμμαθητών και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: Συνοπτικές σημειώσεις-
2004Κείμενα για νέους σε απλά Ελληνικα: Βιβλίο Δ'Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας
2004Κείμενα για νέους σε απλά Ελληνικα: Βιβλίο Γ'Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας
2003Κείμενα για νέους σε απλά Ελληνικα: Βιβλίο Β'Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας
2003Κείμενα για νέους σε απλά Ελληνικα: Βιβλίο Α'Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (Κε.Δ.Α.). Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας
-Ημερίδα «Το σχολείο στη σημερινή διαπολιτισμική πραγματικότητα»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
-Ημερίδα: «Το νέο κοινωνιολογικό πλαίσιο του πολυπολιτισμικού σχολείου»:Περιλήψεις εισηγήσεων-
-Ημερίδα: «Πολιτισμική ετερότητα στο ελληνικό Γυμνάσιο: εκπαιδευτικές δράσεις – εκπαιδευτική πολιτική»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
-Ημερίδα «Η διαπολιτισμικότητα στη σχολική κοινότητα»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
2006Ημερίδα: «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: εκπαιδευτική πολιτική, κοινωνία, σχολείο»: Περιλήψεις εισηγήσεων-
Showing results 2 to 21 of 78