Full text | Date | Title | Organisation |
| 2005 | Η ψυχοκινητική αγωγή στο Δημοτικό σχολείο | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2008 | Η ποιότητα στην εκπαίδευση: Ερευνα για την αξιολόγηση ποιοτικών χαρακτηριστικών του συστήματος πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Τμήμα Ποιότητας της Εκπαίδευσης |
| 2007 | Η πηλιορείτισσα γιαγιά θυμάται...βότανα δια πάσαν νόσον | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας |
| 2005 | Η παραγωγή και χρήση διδακτικού υλικού για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες : διαστάσεις, προσήλωση, ειδική πείρα , εφαρμογή, επιτεύγματα | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Η οικογένεια στην οδό Φιλίας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| - | Η μαγεία της αλφαβήτας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2003 | Η ιστορία των ανθρώπων: βιβλίο για το δάσκαλο | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Επιτροπή Ερευνών. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (ΦΠΨ). Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής |
| 2008 | Η έρευνα για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του συστήματος πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Τμήμα Ποιότητας της Εκπαίδευσης |
| 2007 | Η επιστροφή... | Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νεάπολης Κρήτης |
| - | Η εθνική γιορτή της 25ης Μαρτίου | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |
| 1999 | Ζητούμενα ζητήματα: παιδαγωγική διαδικασία και δράση : αγωγή - ειδική λόγου και ομιλίας : ψυχολογία γλώσσας | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2007 | Ετερότητα στη Σχολική Τάξη και Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών: η περίπτωση των Τσιγγανοπαίδων | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου |
| 2014 | Επιστημονικό πεδίο: Κοινωνικές Επιστήμες και Ιστορία: Πρόταση νέου Προγράμματος Σπουδών για το μάθημα Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ Δημοτικού | Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
| - | Επιμόρφωση και εξειδίκευση εκπαιδευτικών και στελεχών της γενικής εκπαίδευσης, (με έμφαση στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης), για μαθητές με προβλήματα λόγου και ομιλίας : Εργασίες επιμορφούμενων | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |
| 2008 | Επιμόρφωση εκπαιδευτικών – γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες | Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΧΕΠΑ» |
| 2004 | Εξειδίκευση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα εκπαίδευσης ατόμων με σοβαρά προβλήματα όρασης | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στη Προσχολική Ηλικία |
| 2008 | 'Ενταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: Υποέργο 10 Εξωτερική αξιολόγηση του προγράμματος. | Omas Synergon Ltd |
| 2008 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: 2η έκθεση αξιολόγησης | Omas Synergon Ltd |
| 2007 | Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: 1η έκθεση αξιολόγησης | Omas Synergon Ltd |
| - | Εμείς και ο κόσμος: Η Γη και τα ουράνια σώματα | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής |