A- Ao A+
GR
Browse by "Subject (EuroVoc)" : "ειδική εκπαίδευση"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 12 to 31 of 115
Full textDateTitleOrganisation
2008Αξιολόγηση του των υπερμεσικών ψηφιακών εφαρμογών με έμφαση στην αξιολόγηση της προόδου μαθητών που τις χρησιμοποίησαν και στην αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικώνΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων
2008Αποκλίνουσες συμπεριφορές – Διαχείριση κρίσεων στο σχολείοΠανεπιστήμιο Μακεδονίας, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Πολιτικής
-Από τα σπορ στην καθημερινή ζωή. Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοιΕιδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ. Μονάδα Α1α - Υλοποίηση & Αξιολόγηση προγραμμάτων ΕΚΤ. Ανάδοχος: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Tμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Εργαστήριο Ψυχολογίας της Άσκησης και Ποιότητας Ζωής
2006ΑυτισμόςΣύλλογος γονέων κηδεμόνων και φίλων αυτιστικών ατόμων Νομού Λάρισας
2005Γλώσσα και επικοινωνία. Ακουστική μειονεξία και επικοινωνίαΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Γλώσσα - Προβλήματα λόγουΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2015Δια βίου Μάθηση Ατόμων με Οπτική Αναπηρία - Παραγωγή απτικο-ακουστικού εκπαιδευτικού υλικούΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
2015Δια βίου μάθηση και εγκεφαλική ευπλαστότηταΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
2005Διαγνωστική – παρεμβατική ακολουθία παιδαγωγικών πράξεων. «Ενταξιακή διαγνωστική»Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2005Διαγνωστική προβληματική των διαταραχών λόγου, ομιλίας, επικοινωνίαςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
-Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης για μαθητές με μέτρια και ελαφρά νοητική καθυστέρηση.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
-Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών υποχρεωτικής εκπαίδευσης για την εκπαίδευση παιδιών με βαριά νοητική καθυστέρηση.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2004Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών για τις κινητικές αναπηρίες όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2014Διακρίσεις και εμπόδια για τα άτομα με αναπηρία στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και μεταλυκειακή εκπαίδευσηΕθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ)
2015Διαμόρφωση του εαυτού, της αυτοαντίληψης, της αυτοεκτίμησης και της προσωπικής ταυτότητας των ατόμων με αναπηρίαΠανεπιστήμιο Μακεδονίας
2005Διάφορα παραστατικά για το πρόγραμμα "Επιμόρφωση και εξειδίκευση εκπαιδευτικών και στελεχών της γενικής εκπαίδευσης, (με έμφαση στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης), για μαθητές με προβλήματα λόγου και ομιλίας"Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2004Διαφοροποιημένο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (Α.Π.Σ.) για τυφλούς μαθητές.Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
2006Διαχείριση της συμπεριφοράς των ατόμων με αυτισμόΣύλλογος γονέων κηδεμόνων και φίλων αυτιστικών ατόμων Νομού Λάρισας
2003Δίγλωσσο Μοντέλο Διδασκαλίας της Χημείας σε Κωφούς Μαθητές Γυμνασίου και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού για την Υποστήριξή του-
2006Δυσκολίες στην επικοινωνίαΣύλλογος γονέων κηδεμόνων και φίλων αυτιστικών ατόμων Νομού Λάρισας
Showing results 12 to 31 of 115