A- Ao A+
GR
Browse by "Subject (EuroVoc)" : "εκπαίδευση ενηλίκων"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 72 to 91 of 138
Full textDateTitleOrganisation
-Καθημερινή ΖωήΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2005Κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων (Κ.Ε.Ε.): Οδηγίες για τη διαμόρφωση δεικτών Αξιολόγησης Πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτωνΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2014Κριτική αξιολόγηση της ποιότητας δημοσιευμένων μελετών με θεσπισμένα κριτήρια αναλόγως του ερευνητικού σχεδιασμού της μελέτηςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Νοσηλευτικής Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Τμήμα Νοσηλευτικής
-Μαθηματικά της ΑγοράςΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2005Μάθηση μέσω Σχεδιασμών: Οδηγός για την Εκπαίδευση ΕνηλίκωνΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
-Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Διαμόρφωση προτάσεων για το επόμενο Ε.Π.-
-Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Καταγραφή αναγκών-
-Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Καταγραφή μελετών και ερευνών για τη δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση.-
-Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Καταγραφή του νομοθετικού πλαισίου-
-Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Καταγραφή των αιτιών διαρροής-
-Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Μεθοδολογία του έργου-
-Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: Χαρτογράφηση των πληθυσμιακών ομάδων στις οποίες στοχεύουν οι υπηρεσίες Δια Βίου εκπαίδευσης-
-Μελέτη αιτιών για το χαμηλό ποσοστό συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης στην Ελλάδα: -Χαρτογράφηση των φορέων συνεχιζόμενης και Δια Βίου εκπαίδευσης και κατάρτισης. -Αδυναμίες ή ελλείψεις και επικαλύψεις αρμοδιοτήτων -Πρόταση σχεδίου ερευνών για τη μελλοντική διαμόρφωση ενός βελτιωμένου συστήματος φορέων και λειτουργίας-
2008Μελέτη αξιολόγησης του προγράμματος "Επιμόρφωση εκπαιδευτικών – γονέων παιδιών με αναπηρίες και γονέων μαθητών με αναπηρίες"Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Εργαστήριο Κλινικής Νευροφυσιολογίας Π.Γ.Ν.Θ. «ΑΧΕΠΑ»
2012«Μελέτη Βιωσιμότητας πρότυπου Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.)»Ε.Υ.Δ. ΕΠΕΔΒΜ
2007Μελέτη για τη σχολική διαρροή: Εκτίμηση των επιπτώσεων στη σχολική διαρροή από την εφαρμογή των δράσεων του ΕΠΕΑΕΚ.-
-Μελέτη - διαστασιολόγηση αυτόνομων Φ/Β συστημάτωνΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης
-Μελέτη - Διαστασιολόγηση Διασυνδεδεμένων Φ/Β ΣυστημάτωνΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης
-Μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων – Οικονομοτεχνική μελέτηΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης
2006Μετανάστες, αδύναμες κοινωνικές ομάδες, αναλφαβητισμός και δια βίου μάθησηΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
Showing results 72 to 91 of 138