A- Ao A+
GR
Browse by "Subject (EuroVoc)" : "μαθηματικά"
Jump to: 0-9 | A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z | Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:   

Sort by: In order: Results/Page
Showing results 28 to 47 of 89
Full textDateTitleOrganisation
2007Διαδικασίες μάθησης παιδιών με υψηλό νοητικό πηλίκοΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης, Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
2014Διασπάσεις Ομάδων και Σχεδόν ΙσομετρίεςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2007Διδάσκοντας Μαθηματικά στο Γυμνάσιο: Προτάσεις για την αξιοποίηση του διδακτικού υλικούΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2007Δοκίμια: Βιβλίο - Συλλογή δοκιμίωνΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2008Εγχειρίδιο δραστηριοτήτων για νηπιαγωγούςΕιδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ)
2007Εισαγωγή θεμάτων σχετικά με τα φύλα στην εκπαιδευτική διαδικασία: Βιβλίο για τις/τους νηπιαγωγούςΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2007Ετερότητα στη Σχολική Τάξη και Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών: η περίπτωση των ΤσιγγανοπαίδωνΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου
-Κατάλογος Δραστηριοτήτων 0005-2321: Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση (κάρτες δραστηριοτήτων)Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
-Κατάλογος δραστηριοτήτων 0005-2325: Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθησηΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2007Κλειδιά και αντικλείδια: Μαθαίνοντας και διδάσκοντας μαθηματικάΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2003Λογικομαθηματικές δραστηριότητες για το δημοτικό σχολείο: Δειγματικές ενότητες για πιλοτική εφαρμογή- Φάκελος εκπαιδευτικούΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
2007Μαθηματικά: Βιβλίο του δασκάλου: Μεθοδολογικές οδηγίες για την δημιουργική χρήση των βιβλίων του μαθητή στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Επίπεδα διδασκαλίας Α, Β, ΓΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου
2007Μαθηματικά: Επίπεδο διδασκαλίας Α: Βιβλίο μαθητήΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου
2007Μαθηματικά: Επίπεδο διδασκαλίας Β: Βιβλίο μαθητήΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου
2007Μαθηματικά: Επίπεδο Διδασκαλίας Γ: Βιβλίο μαθητήΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου
-Μαθηματικά: Εφαρμογές στην καθημερινή ζωήΙνστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ)
2007Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Απαντήσεις στις δοκιμασίες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2007Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Απαντήσεις στις δραστηριότητες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2007Μαθηματικά σε περιβάλλον διαμορφωμένο για αυτόνομη μάθηση: Δοκιμασίες, Προσαρμογή από το εκπαιδευτικό υλικό SMILE Mathematics, 1997Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
2014Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο): Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: «Εργαλεία Διδακτικών Προσεγγίσεων»Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Showing results 28 to 47 of 89