| Please use any of these identifiers to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10795/1132 http://repository.edulll.gr/1132 |
|
Abstract | O σκοπός της έρευνας επιμερίζεται στους εξής στόχους: α. Να καταγραφούν αντικειμενικά οι αποκλίνουσες συμπεριφορές και οι κρίσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας σε σύγκριση με τις επικρατούσες συνθήκες στις χώρες της Ευρώπης, όπως αυτές απεικονίζονται στη σχετική βιβλιογραφία και αρθρογραφία. β. Να διερευνηθούν οι δυσκολίες που συναντούν οι εκπαιδευτικοί καθώς και οι μέθοδοι, οι στρατηγικές, οι τεχνικές και τα μέσα που εφαρμόζουν κατά την αντιμετώπιση των τύπων μη επιθυμητής, αποκλίνουσας ή και παραβατικής συμπεριφοράς καθώς και κρίσεων συμπεριφοράς στην καθημερινή τους απασχόληση στα σχολεία. γ. Να διαπιστωθούν οι επαγγελματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών (απόκτηση και χειρισμός γνώσεων, δεξιοτήτων, ικανοτήτων, χρήση υποδομών) στην καθημερινή τους απασχόληση στα σχολεία, όσον αφορά την αποτελεσματική αντιμετώπιση αποκλινουσών συμπεριφορών και κρίσεων. δ. Να συνταχθεί μία ολοκληρωμένη μελέτη με την οποία θα καταγράφεται κατά το δυνατόν με αντικειμενικότητα η υφιστάμενη κατάσταση του προβλήματος και συνάμα να προκύπτει από αυτή μια συνολική πρόταση που θα αφορά στον μελλοντικό σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης και επαγγελματικής εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στο συγκεκριμένο επιστημονικό ζήτημα και ταυτόχρονα οξύ εκπαιδευτικό πρόβλημα. |
Author/Creator | Γουδήρας, Δημήτριος; Νούλας, Αθανάσιος; Πολυχρονοπούλου, Σταυρούλα; Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος; Παπαδοπούλου, Σμαράγδα; Αγαλιώτης, Ιωάννης; Καρτασίδου, Λευκοθέα; Παλαιολόγου, Νεκταρία; Παπαβασιλείου, Ευφροσύνη; Παπαγεωργίου, Κωνσταντίνος | Licencee | Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ) |
Contractor | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Πολιτικής |
Language | Greek | Date | January 2008 |
Extent | 173 pages |
Alternative Web page | http://www.oepek.gr/research_gr.html |
Subject | σπουδές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμια εκπαίδευση δευτεροβάθμια εκπαίδευση ειδική εκπαίδευση διαρκής εκπαίδευση εκπαιδευτική πολιτική επαγγελματική εκπαίδευση ψυχολογική παρενόχληση Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο βία στα σχολεία |
Keywords | Αποκλίνουσα συμπεριφορά μαθητών, Παραβατική συμπεριφορά μαθητών, Εξωτερικευμένη συμπεριφορά, Εσωτερικευμένη συμπεριφορά, Σχολική βία, Διαχείριση κρίσεων, Διαρκής επιμόρφωση, Δια βίου εκπαίδευση, Επαγγελματική κατάρτιση, Αυτοεκτίμηση εκπαιδευτικών, Ανίχνευση αναγκών, Ερωτηματολόγια, Οργάνωση επιμορφωτικών προγραμμάτων, Καταγραφή δεδομένων, Ευρωπαϊκές πρακτικές, Σουηδία, Σκωτία | Type | Text (Study) | Scientific Coordinator | Κανελλοπούλου, Μαρία Πατηνιώτης, Νικήτας Σούτσας, Κωνσταντίνος |
|
|