Ο οδηγός του εκπαιδευτικού για τη Χημεία της Α΄ και Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου στοχεύει στην υποστήριξη του εκπαιδευτικού ώστε να μπορέσει να υλοποιήσει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο το νέο Πρόγραμμα Σπουδών (Π.Σ.). Ο οδηγός δεν επιδιώκει να δώσει στον εκπαιδευτικό «συνταγές» για το τι θα κάνει στην τάξη του, αλλά προσπαθεί να τον υποστηρίξει σε ζητήματα που αφορούν στον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση της διδασκαλίας, να τον βοηθήσει να αναζητά καινοτόμες δράσεις, να αξιοποιεί τα σύγχρονα ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα και να συνδέει το μάθημα με την κοινωνία και την καθημερινή ζωή. Ο οδηγός στοχεύει στην υποστήριξη του διδάσκοντα στο να προσαρμόζει τη διδασκαλία του σύμφωνα με τους στόχους του Π.Σ. και να καθορίζει τα μέσα με τα οποία θα μπορέσει να τους επιτύχει, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες των μαθητών. Ακόμα, ο οδηγός τον βοηθάει να σχεδιάζει τα εργαλεία με τα οποία θα αξιολογήσει την επίτευξη των στόχων, να επιλέγει και να αναπτύσσει εκπαιδευτικό υλικό, να προγραμματίζει την κατανομή των διδακτικών ωρών και τέλος να πειραματίζεται με νέες διδακτικές προσεγγίσεις. Ο οδηγός του εκπαιδευτικού για τη Χημεία της Γ΄ Λυκείου περιέχει: 1. Διαγράμματα ροής για κάθε ενότητα 2. Έντεκα (11) σχέδια μαθήματος, καθώς και φύλλο αξιολόγησης της διδασκαλίας 3. Όλο το απαιτούμενο θεωρητικό υπόβαθρο που συνδράμει τον εκπαιδευτικό με γνώσεις και τεχνογνωσία απαραίτητες για τη διδασκαλία.