| 
 
|
 |  | Please use any of these identifiers to cite or link to this item:http://hdl.handle.net/10795/928
 http://repository.edulll.gr/928
 |  |  | | Abstract | Η Ελένη Χοντολίδου αναλύει τις παιδαγωγικές αντιλήψεις για τα ζητήματα αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών στο σχολείο. Εξηγεί ότι η αξιολόγηση σήμερα δεν μπορεί να είναι απλώς ο έλεγχος κατοχής δεξιοτήτων γνωστικού τύπου. Αντίθετα η αξιολόγηση οφείλει και μπορεί να είναι μια σύνθετη διαδικασία στην οποία αποτιμώνται δεξιότητες, γνώσεις, συναισθήματα, με κριτήριο την αυθεντικότητα, τη γνησιότητα, αλλά και τη γνωστική ορθότητα. Η ορθότητα, όμως, είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης και συζήτησης από όλη την τάξη. Αυτό απαιτεί μια διαφοροποιημένη διδασκαλία, η οποία λαμβάνει υπόψη της το κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιο αναφοράς του συνόλου των μαθητών και μαθητριών. Τέλος η συγγραφέας δίνει έμφαση στην αξία της αξιολόγησης για την καλύτερη προετοιμασία του συνόλου των παιδιών, ώστε να επιτύχουν σχολικά.
 |  | Author/Creator | Χοντολίδου, Ελένη |  | Contributor | Monitor or Contractor:  Ανδρούσου, Αλεξάνδρα Editor:  Ζωγραφάκη, Μαρία
; Διδάχου, Παναγιώτα
 Other:  Μίχα, Ειρήνη
; Κονταργύρη, Δάφνη
 |  | Licencee | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |  | Contractor | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) |  | Language | Greek |  | Date | 2007 |  | Extent | 40 pages |  | Alternative Web page | http://museduc.gr/index.php?page=2⊂=34b |  | Subject | πρωτοβάθμια εκπαίδευση δευτεροβάθμια εκπαίδευση
 κοινωνικοπολιτισμικές ομάδες
 διδακτικό υλικό
 εκπαίδευση
 εκπαιδευτικός
 νέα παιδαγωγική
 παιδαγωγική μέθοδος
 |  | Keywords | Διδακτική πρόταση, Διδάσκων, Μουσουλμανόπαιδες, Μειονοτικές κοινότητες, Διαπολιτισμική εκπαίδευση, Διδακτική μεθοδολογία, Επιμορφωτικό υλικό, Αξιολόγηση, Ερμηνευτική παιδαγωγική, Εμπειρική παιδαγωγική, Κριτική παιδαγωγική, Αόρατη παιδαγωγική, Ορατή παιδαγωγική |  | Education Level | Υποχρεωτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,   Δημοτικό Σχολείο,  Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,   Γυμνάσιο,   Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης,  Γενική μη-Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ,   Γενικό Λύκειο,   Γενικό Μειονοτικό Λύκειο ,   Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης |  | Intended User Role | Professor |  | Notes | Επιμορφωτικό υλικό Το βιβλίο αυτό εντάσσεται στη σειρά "Κλειδιά και αντικλείδια" στην ενότητα "Διδακτική μεθοδολογία".
 Α’ έκδοση: 2004
 Β’ έκδοση: 2007
 |  | Is Part Of | Kλειδιά και αντικλείδια |  | Type | Text (Book , Education ) |  | Scientific Coordinator | Φραγκουδάκη, Άννα Δραγώνα, Θάλεια
 |  | Project URL  | http://museduc.gr/ |  | Project Notes | Μέτρο 1.1. ΕΠΕΑΕΚ II | 
 |  
 
     |