Κριτήρια Αξιολόγησης Εργαστηριακού Εξοπλισμού Για τα μαθήματα Ειδικότητας ΤΕΕgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/1003επαγγελματική εκπαίδευσητεχνική εκπαίδευσηδιδακτικό υλικόεκπαιδευτική πολιτικήεκπαιδευτικό σύστημαH συγκεκριμένη μελέτη έρχεται μέσα από μια μεθοδευμένη βιβλιογραφική και εμπειρική έρευνα να αναδείξει και να τεκμηριώσει επιστημονικά (α) το ρόλο που παίζουν για την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα κατά την επίτευξη των στόχων της ΤΕΕ, τα εργαστήρια και ο εργαστηριακός εξοπλισμός των μαθημάτων ειδικότητας και (β) την ποικιλία εκείνη των κριτηρίων βάσει των οποίων, σύμφωνα με τις ενδιαφερόμενες ομάδες (stakeholders), θα πρέπει να αξιολογούνται τα ανωτέρω συστατικά στοιχεία της ΤΕΕ. Τελικά, μέσα από αυτή τη διαδικασία αναμένεται να προσδιοριστούν μια σειρά από δείκτες καταλληλλότητας και ποιότητας και αντίστοιχες μεθοδολογίες μέτρησής τους βάσει των οποίων θα είναι δυνατή η αξιολόγηση των συγκεκριμένων διαστάσεων λειτουργίας των εκπαιδευτικών φορέων και σχολικών μονάδων ΤΕΕ.69 pp.creatorsubject matter expertScientific CoordinatorProject Final Beneficiary2007-11TextΕργαστηριακός εξοπλισμόςΤεχνική Επαγγελμαική Εκπαίδευση (ΤΕΕ)Μαθήματα ειδικότηταςΚριτήρια αξιολόγησηςΠοιοτικοί δείκτεςΔείκτες καταλληλότηταςhttp://www.oepek.gr/research_gr.html1207021application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/1003/2/1003.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/1003creator2011-04-17T13:05:21Zvalidator2011-04-17T13:05:21ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")