Σχολικός και Επαγγελματικός ΠροσανατολισμόςgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/1009επαγγελματικός προσανατολισμόςεκπαιδευτική πολιτικήεκπαιδευτικό σύστημαΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η περιγραφή των συστημάτων ΣΕΠ και της εκπαιδευτικής-επαγγελματικής ταυτότητας των λειτουργών του σε μία σειρά από χώρες εντός και εκτός της Ευρώπης. Τρεις συντονισμένες εκθέσεις εκπονήθηκαν πρόσφατα από τον ΟΟΣΑ, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την ΠαγκόσμιαΤράπεζα, με αντικείμενο τις πολιτικές που διέπουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό σε 37, συνολικά, χώρες . Δύο είναι τα κύρια συμπεράσματα των εκθέσεων αυτών που αφορούν στους στόχους της παρούσας εργασίας (European Training Foundation, 2003. OECD, 2003. Watts & Sultana, 2003):
1) Τα συστήματα συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού τείνουν να είναι λιγότερο ανεπτυγμένα στις χώρες μεσαίου εισοδήματος από ό,τι στις χώρες υψηλού εισοδήματος.
2) Στις περισσότερες χώρες (συμπεριλαμβανομένων και των οικονομικά ανεπτυγμένων) ο ρόλος του συμβούλου ΣΕΠ δεν έχει, ακόμη, οριοθετημένα επαγγελματικά χαρακτηριστικά.89 pp.creatorsubject matter expertProject Final Beneficiary2007-11TextΚέντρα Συμβουλευτικής και ΠροσανατολισμούΣχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός (ΣΕΠ)Νέα ταυτότητα ΣΕΠΕρωτηματολόγιο ΔημοσκόπησηςΠροοπτική ΣΕΠΠοιοτική έρευναΠοσοτική έρευναΣουηδίαΒέλγιοΑυστρίαΗνωμένο ΒασίλειοΓαλλίαΓερμανίαΙσπανίαΙταλίαΙρλανδίαΑυστραλίαΚαναδάςhttp://www.oepek.gr/research_gr.html989939application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/1009/2/1009.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/1009creator2011-04-18T18:18:56Zvalidator2011-04-18T18:18:56ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")