Η διαμόρφωση θετικού κλίματος ως παράγοντας ποιότητας της εκπαιδευτικής μονάδαςgreURIhttp://hdl.handle.net/123456789/104ποιότητα της διδασκαλίαςεκπαιδευτικό σύστημαπρόγραμμα διδασκαλίαςΤις τελευταίες δεκαετίες, η έννοια του σχολικού κλίματος ως παράγοντα αποτελεσματικότητας και εύρυθμης λειτουργίας των εκπαιδευτικών οργανισμών έχει αποτελέσει σοβαρό αντικείμενο μελέτης. Το σχολικό κλίμα συμβάλλει στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του οργανισμού και της φιλοσοφίας των μελών του, ενώ παράλληλα επηρεάζει την απόδοση των εκπαιδευτικών και την ακαδημαϊκή επίδοση των μαθητών. Στην παρούσα εισήγηση περιγράφονται οι βασικοί παράγοντες διαμόρφωσης του σχολικού κλίματος, ενώ επιχειρείται η διάκριση του όρου από τον παρεμφερή όρο της σχολικής κουλτούρας. Έμφαση δίνεται στην ανάγκη τροποποίησης και μετασχηματισμού της σχολικής κουλτούρας με σκοπό την ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευ¬τικού έργου και τη βελτίωση του σχολικού περιβάλλοντος.GR6 pp.creatoreditorsubject matter expertsubject matter expertpublisherProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2008TextΣχολική κουλτούραΣχολικές μονάδεςΣχολικό κλίμαΔείκτες ποιότηταςΔείκτες αποτελεσματικότηταςΔείκτες διοίκησηςΔιοίκηση Ολικής ΠοιότηταςΔείκτες ολικής ποιότητας1240007application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/104/2/104.pdfΆρθρο διημερίδαςURIhttp://hdl.handle.net/123456789/104creator2010-12-20T12:57:27Zvalidator2010-12-20T12:57:27ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")