Μελέτη δια βίου μάθηση και αναπηρίαgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/1054διαρκής εκπαίδευσηειδική εκπαίδευσηεπαγγελματική εκπαίδευσηεκπαιδευτική πολιτικήεκπαιδευτικό σύστημαάτομο με ειδικές ανάγκεςνέες τεχνολογίεςκοινωνικός αποκλεισμόςκοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνική πολιτικήπρόσβαση στην εκπαίδευσηπρόσβαση στο επάγγελμαπρόσβαση στην αγορά εργασίαςδικαιώματα του ανθρώπουατομικά δικαιώματακοινωνικά δικαιώματαπολιτικά δικαιώματαδιεθνής πολιτικήδιεθνείς οργανισμοίδιεθνές σύμφωνο ΟΗΕΕυρωπαϊκό Συμβούλιοευρωπαϊκός κοινωνικός χάρτηςσυνθήκες της ΕΕδιεθνής συμφωνίανομοθεσίακοινοτικό δίκαιοεθνικό δίκαιοδημόσια διοίκησηχρηματοδότησηεπιχειρησιακό πρόγραμμαέρευνα πεδίουΣκοπός της παρούσας μελέτης είναι αφενός η διαμόρφωση ενός πλαισίου εκπαίδευσης ευρύτερων στρωμάτων της κοινωνίας για την έμπρακτη εμπέδωση του πολυδιάστατου μοντέλου για την αναπηρία, η ευαισθητοποίηση με βάση τη γνώση και όχι το θυμικό και αφετέρου και η διατύπωση προτάσεων πολιτικής για την προώθηση της δια βίου μάθησης των ατόμων με αναπηρία που θα διασφαλίζει τη διαρκή διεύρυνση, αναβάθμιση και επικαιροποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους, προκειμένου να είναι σε θέση να παρακολουθούν και να ανταποκρίνονται με επάρκεια στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της επαγγελματικής και εν γένει κοινωνικής ζωής. Γεγονός είναι ότι τα άτομα με αναπηρία εξακολουθούν να βιώνουν διακρίσεις σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής ζωής. Χαρακτηριστικό των διακρίσεων είναι ότι λειτουργούν σωρευτικά και αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για τις διακρίσεις στην εκπαίδευση. Είναι γνωστό ότι η μέριμνα για την εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία φθίνει δραματικά από την πρωτοβάθμια προς την δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ σχεδόν εκλείπει στην επαγγελματική.GREUROPE222 pp.creatorScientific CoordinatorProject Final Beneficiary2008-11TextΑνάπηροςΔιαρκής επιμόρφωσηΑναπηρίαΚοινωνική ένταξηΟρισμοί αναπηρίαςΤαξινόμηση αναπηρίαςΚατηγοριοποίηση αναπηρίαςΔιεθνές θεσμικό πλαίσιοΕθνική νομοθεσίαΔιεθνείς πράξειςΝομοθεσία της Ευρωπαϊκής ΕνωσηςΕπαγγελματική κατάρτισηΦορείς δια βίου μάθησηςΔομές δια βίου μάθησηςΠρωτογενής έρευναΕρωτηματολόγιαΟλοκλωρωμένο πλαίσιοΘεσμικό πλαίσιοΧρηματοδοτικό πλαίσιο1778570application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/1054/2/1054.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/1054creator2011-05-05T10:48:47Zvalidator2011-05-05T10:48:47ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")