Διαγνωστική – παρεμβατική ακολουθία παιδαγωγικών πράξεων. «Ενταξιακή διαγνωστική»greURIhttp://hdl.handle.net/10795/1075ειδική εκπαίδευσησπουδές εκπαιδευτικώνπρωτοβάθμια εκπαίδευσηλόγοςμητρική γλώσσα26 pp.creatorScientific CoordinatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2005TextΜαθησιακές δυσκολίεςΓλωσσικές δεξιότητεςΔιαταραχές λόγου και ομιλίαςΔιάγνωσηΓλωσσική κατανόησηΑξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών2237447application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/1075/2/1075.pdfΗ εισήγηση έγινε στα πλαίσια του προγράμματος "Επιμόρφωση και εξειδίκευση εκπαιδευτικών και στελεχών της γενικής εκπαίδευσης, (με έμφαση στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης), για μαθητές με προβλήματα λόγου και ομιλίας"URIhttp://hdl.handle.net/10795/1075creator2011-05-10T09:19:45Zvalidator2011-05-10T09:19:45ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")