Μελέτη: Ανίχνευση επιμορφωτικών αναγκών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευσηgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/1158έρευνα πεδίουσπουδές εκπαιδευτικώνδιαρκής εκπαίδευσηδευτεροβάθμια εκπαίδευσηεπαγγελματική εξέλιξηεπαγγελματική εκπαίδευσηΣτόχος του παραδοτέου είναι η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας πεδίου αναφορικά με τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και η κατάρτιση ειδικών καταλόγων επιμορφωτικών αναγκών.
Επιμέρους στόχοι της έρευνας είναι:
• Η αξιολόγηση από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της επιμόρφωσης στην οποία έχουν λάβει μέρος.
• Η καταγραφή και αξιολόγηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
• H διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τον ρόλο της επιμόρφωσης στην επαγγελματική τους εξέλιξη.
• H διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τον ρόλο της επιμόρφωσης στην αξιολόγησή τους.106 pp.creatorsubject matter expertcontent providerScientific CoordinatorProject Deliverable Number1.2Project Final Beneficiary2008-12TextΕκπαιδευτικοίΕπαγγελματική κατάρτισηΔιαρκής επιμόρφωσηΔια βίου εκπαίδευσηΣύστημα μεθοδολογικής προσέγγισηςΓυμνάσιοΛύκειοΕρωτηματολόγιοhttp://www.oepek.gr/research_gr.html913194application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/1158/2/1158.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/1158creator2011-05-24T11:41:27Zvalidator2011-05-24T11:41:27ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")