Ευαισθητοποίηση σε θέματα ισότητας των φύλωνgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/1337σπουδές εκπαιδευτικώνισότητα των φύλωνδιακρίσεις λόγω φύλουνέοςνεανική βίασεξουαλικότηταοικογένειαγάμοςσχολική επίδοσηεπαγγελματική σταδιοδρομίαάντραςγυναίκαεκπαίδευσηπρόγραμμα διδασκαλίαςσχολικό εγχειρίδιοεκπαιδευτικόςΠρόκειται για πληροφοριακό υλικό για θέματα ισότητας των φύλων, σε μορφή παρουσίασης, που απευθύνεται στους επιμορφωτές των σεμιναρίων που διεξήχθησαν στα πλαίσια του προγράμματος "Επιμόρφωση – Πιστοποίηση Γυναικών Αρχικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης σε Δεξιότητες Πληροφορικής Επιχειρηματικού Σεναρίου".
Καλύπτονται τα θέματα:
Στερεότυπα
Ταυτότητες φύλου στην εφηβεία
Διαφορές φύλων
Ταυτότητα και σεξουαλικότητα
Βία και επιθετικότητα
Προσδοκίες γονέων
Ρόλοι στην οικογένεια
Εκπαίδευση και φύλο
Σχολικό πρόγραμμα, παραπρόγραμμα, σχολικά εγχειρίδια και φύλο
Επιδόσεις κοριτσιών και αγοριών
Προσδοκίες εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές αγοριών και κοριτσιών.39 pp.creatorScientific CoordinatorProject Final BeneficiaryProject Executing OrganisationTextΣεμινάριαΠαρουσιάσειςΕπιμόρφωση εκπαιδευτικώνΕπιμορφωτέςΕυαισθητοποίησηΚοινωνικά στερεότυπαΕφηβείαΈφηβοιΤαυτότητες φύλωνΔιαφορές φύλωνΑντρική ταυτότηταΓυναικεία ταυτότηταΕπιθετικότηταΣχέσεις των φύλωνΡόλοι στην οικογένειαΠροσδοκίες γονέωνΠροσδοκίες εκπαιδευτικώνΣτάσειςΑντιλήψειςΕπιδόσειςΚαριέραΦύλοΕκπαιδευτικές επιλογέςΕπαγγελματικές επιλογέςΑγόριαΚορίτσιαΈρευνεςΣχολικά προγράμματαΑναλυτικά προγράμματαΠαραπρογράμματαΚρυφά προγράμματαΣχολικά βιβλίαΔάσκαλοιΚαθηγητέςΕπαγγελματικές επιλογέςΑυτοεικόνα393118application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/1337/2/1337.pdfΕπιμορφωτική παρουσίαση για θέματα ισότητας των φύλων, στα πλαίσια του προγράμματος "Επιμόρφωση – Πιστοποίηση Γυναικών Αρχικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης σε Δεξιότητες Πληροφορικής Επιχειρηματικού Σεναρίου".URIhttp://hdl.handle.net/10795/1337creator2011-06-22T07:04:21Zvalidator2011-06-22T07:04:21ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")