Επισκόπηση του γαλλικού συστήματος ανώτατης εκπαίδευσης σε μία συγκριτική προσέγγιση με το ελληνικό σύστημα. Παραδοτέο 2/3: Επισκόπηση του γαλλικού συστήματος ανώτατης εκπαίδευσηςgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/1526ανώτατη εκπαίδευσηπανεπιστήμιοΓαλλίασυγκριτική μελέτησυγκριτική ανάλυσηεκπαιδευτικό σύστημαδιοίκηση εκπαιδευτικών ιδρυμάτωνπροσωπικόερευνητικό προσωπικόΤο παρόν παραδοτέο συνιστά το δεύτερο από τα τρία παραδοτέα μελέτης με αντικείμενο την επισκόπηση του γαλλικού συστήματος ανώτατης εκπαίδευσης σε μία συγκριτική προσέγγιση με το ελληνικό σύστημα. Τα άλλα δύο παραδοτέα φέρουν τους τίτλους:
• αποδελτιωμένο υλικό τεκμηρίωσης (παραδοτέο 1/3),
• σύντομη συγκριτική ανάλυση/μελέτη του γαλλικού συστήματος σε συνάρτηση με το τρέχον ελληνικό σύστημα (παραδοτέο 3/3).
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η επισκόπηση του γαλλικού συστήματος ανώτατης εκπαίδευσης που βρίσκεται σε ισχύ. Μετά από μία ιστορική αναδρομή για το γαλλικό εκπαιδευτικό σύστημα και μια σύνοψη της σημερινής του δομής, η μελέτη επικεντρώνεται στην ανώτατη εκπαίδευση. Παρουσιάζονται οι τύποι των ιδρυμάτων και των προγραμμάτων σπουδών, τα κριτήρια εισαγωγής, η διάρθρωση των σπουδών, η δομή της διοίκησης, το προσωπικό, οι φοιτητικές παροχές κ.α. Στα παραρτήματα παρατίθεται κατάλογος των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.FR37 pp.creatorProject Deliverable Number2Project Final Beneficiary2011-01-21higher education18+TextΕπισκοπήσειςΓαλλικό σύστημα ανώτατης εκπαίδευσηςΕλληνικό σύστημα ανώτατης εκπαίδευσηςΤριτοβάθμια εκπαίδευσηΓαλλικό εκπαιδευτικό σύστημαΙστορικό υπόβαθροΣτοχοθεσίαΑνώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματαΑνώτατες σχολέςΠανεπιστήμιαΙνστιτούταΠολυτεχνείαΠαιδαγωγικές ακαδημίεςΓαλλικές σχολές στο εξωτερικόΙνστιτούτα εκπαίδευσης δασκάλωνΠρογράμματα σπουδώνΚριτήρια εισαγωγήςΔιάρθρωση σπουδώνΦοιτητικές παροχέςΕκπαιδευτικό προσωπικό461288application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/1526/2/1526.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/1526creator2011-09-09T08:17:22Zvalidator2011-09-09T08:17:22ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")