Μελέτη για τις δυνατότητες βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του θεσμού της Πρακτικής Άσκησης στην εκπαίδευσηgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/1534περίοδος άσκησηςεπαγγελματική μαθητείαμαθητευόμενοςανώτατη εκπαίδευσηπανεπιστήμιοεπαγγελματική εκπαίδευσητεχνική εκπαίδευσηαγορά της εργασίαςχρηματοδότησηκοινοτική χρηματοδότησηφορολογικό κίνητροεπιχείρησητουρισμόςενεργειακός τομέαςτεχνολογίαπληροφορικήτομέας της επικοινωνίαςφάρμακααγροδιατροφικός τομέαςδιαχείριση των αποβλήτωνεξορυκτική βιομηχανίαΣτόχος της παρούσας μελέτης είναι η πρόταση βελτιωτικών ρυθμίσεων/δράσεων για την πρακτική άσκηση σε όλες τις βαθμίδες του εγχώριου εκπαιδευτικού συστήματος. Στο πλαίσιο αυτό, η μελέτη περιλαμβάνει καταρχήν την καταγραφή του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου για κάθε βαθμίδα. Αναπτύσσει βιώσιμες προτάσεις βελτίωσης μέσω της άντλησης πετυχημένων παραδειγμάτων από αντίστοιχα προγράμματα σε χώρες του εξωτερικού, οι οποίες χαρακτηρίζονται από καινοτόμα/αποτελεσματικά εκπαιδευτικά συστήματα. Οι τελικές προτάσεις που γίνονται αφορούν όλο το φάσμα πραγματοποίησης της πρακτικής άσκησης (σχεδιασμός-διάρκεια-αξιολόγηση-ρόλος εμπλεκόμενων φορέων) για κάθε βαθμίδα.GRATDEDKCHGBCYNOFI231 pp.creatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2011-10schoolschooltraininghigher educationtraininghigher educationhigher educationhigher education15+TextΠρακτική άσκηση, Ασκούμενοι, Τριτοβάθμια εκπαίδευση, Ανώτατα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ), Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ), Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.), Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Σ.), Κοινοτικοί πόροι, ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, ΕΣΠΑ 2007-2013, Χρηματοδοτικά μοντέλα, Κουπόνια εκπαίδευσης, Λογαριασμοί μάθησης, Αρχική Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, Νέο Τεχνολογικό Λύκειο, Δείκτες αποδοτικότητας, Τουριστική βιομηχανία, Τομέας της Ενέργειας, Επικοινωνίες, Τομέας της υγείας, Τρόφιμα, Ποτά, Περιβαλλοντικοί τομείς, Κλάδος διαχείρισης απορριμάτων, Ναυτιλία, Ναυπηγική βιομηχανία107953726application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/1534/2/1534.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/1534creator2012-05-24T08:26:15Zvalidator2012-05-24T08:26:15ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")