Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Φυσική (Τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄): Γενικό ΛύκειοgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/1752εκπαίδευσηδευτεροβάθμια εκπαίδευσηπρόγραμμα διδασκαλίαςδιδακτικό υλικόφυσικές επιστήμεςΗ δομή και διάρθρωση του οδηγού του εκπαιδευτικού έχει ως εξής: Ξεκινά με τους σκοπούς και τους στόχους του νέου Προγράμματος Σπουδών, τη δομή και τη διάρθρωση του περιεχομένου του νέου Προγράμματος Σπουδών, τη διδακτική μεθοδολογία, και προτάσεις αξιολόγησης, συνεχίζει με ένα σχέδιο μαθήματος ανά κεφάλαιο, ένα σχέδιο εργαστηριακής αναφοράς και μια αξιολόγηση εργαστηριακής αναφοράς και τελειώνει με ένα τυπολόγιο φυσικών σταθερών κοινό για όλο το Λύκειο.370 pp.unknownProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2015schoolschoolschoolschool22+TextΜέση εκπαίδευσηΛύκειοΔιδασκαλίαΔιδακτικήΠρογράμματα σπουδώνΕκπαιδευτικό υλικόΜαθησιακό υλικόΕκπαιδευτικές προτάσειςΣχέδια μαθήματοςΦυσική123811611application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/1752/2/1752_%ce%9f%ce%94%ce%97%ce%93%ce%9f%ce%a3_%ce%93%ce%95%ce%9b_%ce%a6%ce%a5%ce%a3%ce%99%ce%9a%ce%97_%ce%95%ce%9e%ce%a9%ce%a6%ce%a5%ce%9b%ce%9b%ce%9f.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/1752creator2016-02-05T12:55:34Zvalidator2016-02-05T12:55:34ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")