Παράρτημα ΙΙΙ: Αποτελέσματα Έρευνας εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε δράσεις του προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών της Μουσουλμανικής Μειονότητας στη Θράκη» την περίοδο 2010-2014greURIhttp://hdl.handle.net/10795/2210αξιολόγηση σχεδίουεθνική μειονότηταπρωτοβάθμια εκπαίδευσηδευτεροβάθμια εκπαίδευσηεκπαιδευτικόςΜέγεθος δείγματος/ γεωγραφική κάλυψη: 158 εκπαιδευτικοί εκ των οποίων το 32,9% αφορούσε σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και το 67,1% σε εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Χρονικό διάστημα συλλογής στοιχείων: Νοέμβριος - Δεκέμβριος 201469 pp.creatorProject Deliverable Number2Project Final BeneficiaryProject Executing Organisation2014-12DatasetΑξιολόγησηΜουσουλμανική μειονότηταΕπιμορφωτικό πρόγραμμαΣεμινάριαΕρωτηματολόγιοΕνισχυτική διδασκαλίαΨυχοκινητική στήριξη2775340application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/2210/2/2210_04_PARARTHMA%20III.pdfΑποτελεί τμήμα της Έκθεσης εξωτερικής αξιολόγησης της Πράξης με τίτλο: «Εκπαίδευση των παιδιών της Μουσουλμανικής Μειονότητας στη Θράκη» με ΜΙS 295403 την περίοδο 2010-2014 του επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» με Παραδοτέα: Π.2: Αξιολογήσεις ανά Πράξη, Π.3: Τελική Έκθεση Αξιολόγησης της Πράξης, ΕΠ.1. Έκθεση αναφορικά με τα αποτελέσματα της στρατηγικής της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης των παιδιών της μειονότητας.URIhttp://hdl.handle.net/10795/2210creator2016-03-02T10:35:20Zvalidator2016-03-02T10:35:20ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")