Έκθεση αναφοράς αναφορικά με τα ερωτηματολόγια της αξιολόγησης των διαδικασιώνgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/2447ανώτατη εκπαίδευσηποιότητα της διδασκαλίαςμέθοδος αξιολόγησηςαξιολόγηση σχεδίουστατιστικήστατιστικές εκπαίδευσηςΤο παρόν κείμενο παρουσιάζει τα αποτελέσματα της επεξεργασίας των ερωτηματολογίων που διανεμήθηκαν σε λήπτες των υπηρεσιών της ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ και συγκεκριμένα σε μέλη ΟΜΕΑ.15 pp.creatorScientific CoordinatorProject Deliverable Number2.2Project Final BeneficiaryProject Executing Organisation2012-10-31TextΤριτοβάθμια εκπαίδευσηΠοιότητα της εκπαίδευσηςΔιασφάλιση ΠοιότηταςΑξιολόγησηΣτατιστικό δεδομένοΣτατιστική ανάλυσηΟμάδες Εσωτερικής ΑξιολόγησηςΕρωτηματολόγια295877application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/2447/2/2447_EKTHESI%20%20ANAFORAS%20EROTIMATOLOGIA%20AXIOLOGISIS%20DIADIKASION.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/2447creator2016-03-23T08:35:22Zvalidator2016-03-23T08:35:22ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")