Ο ρόλος του σχολείου στην προαγωγή της φυσικής δραστηριότητας και της υγειηνής διατροφής μαθητών/τριων ηληκίας 11-12 ετών στο Ν. ΕύβοιαςgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/3300σωματική αγωγήαθλητισμόςποιότητα ζωήςπαιδίανθρώπινη διατροφήΗ Φυσική δραστηριότητα (ΦΔ) και η Υγιεινή διατροφή (ΥΔ) σχετίζονται με την υγεία των παιδιών, συμβάλλοντας στη σωματική, ψυχολογική και συναισθηματική τους ανάπτυξη και εξέλιξη. Παρόλα αυτά, πολλά από τα παιδιά δεν είναι δραστήρια και δεν τρέφονται υγιεινά. Σκοποί της παρούσας μελέτης ήταν: (α) να αξιολογηθούν διαχρονικά η ΦΔ, οι διατροφικές Συνήθειες (ΔΣ), οι Καθιστικές Συνήθειες (ΚΣ), ο δείκτης Μάζας Σώματος (ΔΜΣ), το ποσοστό σωματικού λίπους (% ΣΛ) και οι προσωπικοί /ψυχολογικοί παράγοντες που σχετίζονται με τη ΦΔ και την ΥΔ των μαθητών/τριών, (β) να εξεταστεί η παραγοντική δομή και η ισοδυναμία μέτρησης των κλιμάκων που αξιολόγησαν τους ανωτέρω προσωπικούς/ψυχολογικούς παράγοντες (γ) να ανιχνευτούν οι σχέσεις μεταξύ εξεταζόμενων μεταβλητών των μαθητών/τριών και των γονέων, (δ) να εξεταστεί η πρόβλεψη της ΦΔ και ΥΔ από τους εξεταζόμενους παράγοντες και (ε) να διερευνηθεί ένα προτεινόμενο μοντέλο αιτιωδών σχέσεων για την πρόβλεψη της ΦΔ και της ΥΔ των μαθητών/τριών, σε τρία χρονικά διαστήματα κατά τη διάρκεια ενός διδακτικού έτους.392 pp.creatoreducational validatorScientific CoordinatorProject Executing Organisation2012TextΦυσική δραστηριότηταΔιατροφικές συνήθειεςΥγειηνή διατροφήΚαθιστικές ΣυνήθειεςΜαθητέςΜαθήτριες4181891application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/3300/2/3300_1.155_%ce%94%ce%94_11_10_12.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/3300creator2016-05-20T12:25:22Zvalidator2016-05-20T12:25:22ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")