Το μάθημα της γλώσσας με νέα βοηθήματαgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/628γλώσσαεκπαίδευσηδιδακτικό υλικόκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςαθίγγανοςΗ ομάδα που ανέλαβε το έργο να γράψει το διδακτικό υλικό για το μάθημα της γλώσσας στο πλαίσιο του προγράμματος «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο» παραθέτει τους στόχους και τη φάση διδασκαλίας που το υλικό υπηρετεί, τον πληθυσμό που αφορά και τη διδακτική μέθοδο που ακολουθήθηκε. Διατυπώνονται προτάσεις αλφαβητισμού με βάση της ακουστική αναγνώριση των γραμμάτων με την βοήθεια εικονολέξεων, όπως και προτάσεις για την εκμάθηση της γραμματικής και του συντακτικού.7 pp.creatorsubject matter experteditorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2004TextΓραμματικήΔιδασκαλίαΕλληνική γλώσσαΜέθοδος αλφαβητισμούΣυντακτικόΣχολικό υλικόΡομάΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδες104956application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/628/2/628.pdfΗ εισήγηση έγινε στις 8 Ιουνίου 2001 στο Αµφιθέατρο Τµήµατος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστηµιούπολη ΙωαννίνωνURIhttp://hdl.handle.net/10795/628creator2011-02-25T12:02:16Zvalidator2011-02-25T12:02:16ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")