Πλαίσια συνεργασίας μεταξύ φορέων και προγράμματος "Εκπαιδευτική Ένταξη Τσιγγανοπαίδων" - Προοπτικές για το μέλλονgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/636σχολική φοίτησηκαθυστέρηση στα μαθήματαδιακοπή της σχολικής φοίτησηςδημόσιες αρχέςκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνικός αποκλεισμόςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςαθίγγανοςΚαταγραφή εμπειριών από τη συνεργασία μεταξύ φορέων και προγράμματος “Eκπαιδευτική Ένταξη Παιδιών Ρομά”. Αναφορά σε μελλοντικές προοπτικές συνεργασίας.12 pp.creatoreditorsubject matter expertProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2004TextΤοπικές αρχέςΝομαρχιακή ΑυτοδιοίκησηΣύλλογοι γονέων και κηδεμόνωνΣχολικές και εκπαιδευτικές αρχέςΣχολική ένταξηΕκπαιδευτικό σύστημαΣχολική διαρροήΣχολική αποτυχίαΑπουσία από το μάθημαΠαρακολούθηση μαθήματοςΠαρουσία μαθητώνΣυνθήκες διαβίωσηςΡομάΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδες126463application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/636/2/636.pdfΗ εισήγηση έγινε στις 8 Ιουνίου 2001 στο Αµφιθέατρο Τµήµατος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστηµιούπολη ΙωαννίνωνURIhttp://hdl.handle.net/10795/636creator2011-02-25T12:24:00Zvalidator2011-02-25T12:24:00ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")