Εκπαίδευση των τσιγγανοπαίδων: Αγώνας κατά της προκατάληψης και του κοινωνικού αποκλεισμού - νομός ΑιτωλοακαρνανίαςgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/639σχολική φοίτησηκαθυστέρηση στα μαθήματαδιακοπή της σχολικής φοίτησηςρατσισμόςκοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνικός αποκλεισμόςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςαθίγγανοςΕμπειρία από την παρέμβαση του προγράμματος “Ένταξη Παιδιών Ρομά στο Σχολείο” στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Αναφορές σε κοινωνικά στερεότυπα και προκαταλήψεις.GR.GWGR.CC11 pp.creatoreditorsubject matter expertProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2004TextΣτερεότυπαΠροκαταλήψειςΣχολική αποτυχίαΣυνεκπαίδευσηΣχολική ένταξηΣυνθήκες ζωήςΣχολική συμμετοχήΣχολική διαρροήΔιαφορετικότηταΚοινωνική ένταξηΡομάΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδεςΝομός Αιτωλοακαρνανίας140001application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/639/2/639.pdfΗ εισήγηση έγινε στις 9 Ιουνίου 2001 στο Αµφιθέατρο Τµήµατος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστηµιούπολη ΙωαννίνωνURIhttp://hdl.handle.net/10795/639creator2011-02-25T13:24:21Zvalidator2011-02-25T13:24:21ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")