Η πορεία του προγράμματος "Εκπαιδευτική Ένταξη Τσιγγανοπαίδων" στους νομούς Ιωαννίνων και Άρτας.greURIhttp://hdl.handle.net/10795/643σχολική φοίτησηκαθυστέρηση στα μαθήματαδιακοπή της σχολικής φοίτησηςρατσισμόςκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνικός αποκλεισμόςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςαθίγγανοςΠαρουσιάζεται η εμπειρία από την παρέμβαση του προγράμματος «Ένταξη Παιδιών Ρομά στο σχολείο» στους νομούς Ιωαννίνων και Άρτας.GR.EP10 pp.creatoreditorsubject matter expertProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2004TextΣχολική συμμετοχήΣχολική διαρροήΣυνθήκες διαβίωσηςΆτακτη φοίτησηΣχολική αποτυχίαΔιαφορετικότηταΚοινωνική ένταξηΡομάΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδες110961application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/643/2/643.pdfΗ εισήγηση έγινε στις 9 Ιουνίου 2001 στο Αµφιθέατρο Τµήµατος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστηµιούπολη ΙωαννίνωνURIhttp://hdl.handle.net/10795/643creator2011-02-25T15:58:29Zvalidator2011-02-25T15:58:29ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")