Δράσεις και αντιδράσεις για την εκπαιδευτική ένταξη των τσιγγανοπαίδων στο νομό Κορινθίας.greURIhttp://hdl.handle.net/10795/645σχολική φοίτησηκαθυστέρηση στα μαθήματαδιακοπή της σχολικής φοίτησηςρατσισμόςκοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνικός αποκλεισμόςδημόσιες αρχέςαθίγγανοςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςΣτην εισήγηση παρουσιάζεται μια σύντομη αποτίμηση των δράσεων του Προγράμματος και των αντιδράσεων που δέχτηκε στο νομό Κορινθίας μέσα από τους παρακάτω άξονες: (α) σχολείο και εκπαιδευτικές αρχές, (β)τοπική
και νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, (γ) οικογένεια των παιδιών (κοινότητα) και (δ) σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων.GR.PP9 pp.creatoreditorsubject matter expertProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2004TextΣύλλογοι γονέων και κηδεμόνωνΔιαφορετικότηταΤοπική αυτοδιοίκησηΣχολική διαρροήΆτακτη φοίτησηΣχολική αποτυχίαΚοινωνική ζωήΣυνθήκες διαβίωσηςΚοινωνική ένταξηΡομάΤσιγγάνοιΤσιγανόπαιδεςΝομός Κορίνθου109598application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/645/2/645.pdfΗ εισήγηση έγινε στις 9 Ιουνίου 2001 στο Αµφιθέατρο Τµήµατος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστηµιούπολη ΙωαννίνωνURIhttp://hdl.handle.net/10795/645creator2011-02-25T16:03:17Zvalidator2011-02-25T16:03:17ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")