Σκέψεις, προτάσεις για την εκπαίδευση των τσιγγανοπαίδων στο νομό Μαγνησίας.greURIhttp://hdl.handle.net/10795/646σχολική φοίτησηκαθυστέρηση στα μαθήματαδιακοπή της σχολικής φοίτησηςρατσισμόςκοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνικός αποκλεισμόςαθίγγανοςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςΕμπειρία από την παρέμβαση του προγράμματος «Ένταξη Παιδιών Ρομά στο Σχολείο» στο νομό Μαγνησίας. Επιγραμματική αναφορά στις δραστηριότητες που έλαβαν χώρα στην περιοχή της Μαγνησίας στα πλαίσια υλοποίησης του Προγράμματός το έτος 2000.GR.TH6 pp.creatoreditorsubject matter expertProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2004TextΣχολική ένταξηΣυνθήκες διαβίωσηςΣχολική διαρροήΆτακτη φοίτησηΣχολική αποτυχίαΚοινωνική ζωήΣυνθήκες διαβίωσηςΚοινωνική ένταξηΡομάΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδεςΝομός Μαγνησίας86750application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/646/2/646.pdfΗ εισήγηση έγινε στις 9 Ιουνίου 2001 στο Αµφιθέατρο Τµήµατος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστηµιούπολη ΙωαννίνωνURIhttp://hdl.handle.net/10795/646creator2011-02-25T16:05:38Zvalidator2011-02-25T16:05:38ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")