Η σχολική μονάδα και η άσκηση «εσωτερικής» εκπαιδευτικής πολιτικής για την ένταξη των όλων των μαθητών/τριών στην εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση: σχετική αυτονομία και συλλογική ευθύνηgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/659αθίγγανοςκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςκοινωνικός αποκλεισμόςπολιτιστική διαφοράπολιτιστική ταυτότηταπρόσβαση στην εκπαίδευσηρατσισμόςσχολική φοίτησηΠρόκειται για ένα θεωρητικό κείμενο. Μια γενική θεώρηση της εξέλιξης των Σχολείων και γενικότερα της εκπαίδευσης των Παιδιών Ρομά.9 pp.creatoreditorsubject matter expertProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2004TextΔημόσιο σχολείοΕκπαιδευτικό έργοΕκπαιδευτικό προσωπικόΕκπαιδευτικό σύστημαΕνιαίο σχολείοΕυαισθητοποίηση εκπαιδευτώνΚοινωνικές προκαταλήψειςΚοινωνική ένταξηΚοινωνική ζωήΠαρακολούθηση μαθήματοςΠαρουσία μαθητώνΠεριθωριοποίησηΠολυπολιτισμικότηταΔιαπολιτισμικότηταΣυνεκπαίδευσηΣυνθήκες διαβίωσηςΣχολική διαρροήΣχολική ένταξηΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδεςΡομά99831application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/659/2/659.pdfΗ εισήγηση έγινε στις 8 Ιουνίου 2001 στο Αµφιθέατρο Τµήµατος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Νέο Κτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Πανεπιστηµιούπολη ΙωαννίνωνURIhttp://hdl.handle.net/10795/659creator2011-02-28T11:41:28Zvalidator2011-02-28T11:41:28ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")