Εισήγηση για την εσωτερική αξιολόγηση του έργου: Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείοgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/696αθίγγανοςγεωγραφική κατανομήδιδακτικό υλικόεκπαιδευτική πολιτικήεκπαιδευτικό σύστημακοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςοργάνωση της εκπαίδευσηςπρόσβαση στην εκπαίδευσησχολική φοίτησηΕξετάζεται κατά πόσο οι στόχοι του Προγράμματος ανταποκρίνονται αφενός στις ανάγκες σχολικής ένταξης των τσιγγανοπαίδων, αφετέρου κατά πόσο το Πρόγραμμα συμβάλλει στη δια βίου μάθηση του πληθυσμού στόχου. Για την αξιολόγηση του Προγράμματος επιλέχθηκε να ακολουθηθεί το μοντέλο CIPP που προκύπτει από τους βασικούς άξονες της μελέτης: το πλαίσιο (Context) μέσα στο οποίο υλοποιείται το Πρόγραμμα, τις εισροές (Input) που προβλέπει, τη διαδικασία (Process) υλοποίησής του και τα προϊόντα (Product), ευρύτερα τα αποτελέσματα και τις επιπτώσεις του Προγράμματος.121 pp.creatorsubject matter expert2004TextΑξιολόγηση προγράμματοςΑξιολογικοί δείκτεςΑποτελέσματα προγράμματοςΒαθμός σημαντικότηταςΓονείςΔράσεις δημοσιότηταςΔράσεις ευαισθητοποίησηςΕκπαιδευτικές ανισότητεςΕκπαιδευτικό υλικόΕκπαιδευτικοίΕπιμόρφωσηΕπιμορφωτικό υλικόΕυρωπαϊκή πολιτικήΘεσμικό πλαίσιοΡομάΣχολική ένταξηΤοπική κοινωνίαΤσιγγάνικες κοινότητεςΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδα3285561application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/696/2/696.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/696creator2011-03-04T13:28:42Zvalidator2011-03-04T13:28:42ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")