Εικόνες με οδηγίες για ενίσχυση προφορικού λόγου των νηπίων 50 και άνω εικόνων: Γενικές οδηγίες για τη χρήση των εικόνωνgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/717γλώσσαδιδακτικό υλικόδιδασκαλία ξένων γλωσσώνΣτα περιεχόμενα της παρούσας μελέτης θέματα ενασχόλησης σε συνδυασμό με οπτικό υλικό αποτελούν με τη σειρά που παρουσιάζονται συγκεκριμένες θεματικές ενότητες που ενισχύουν τη μάθηση της γλώσσας σε διαπροσωπική και επικοινωνιακή διάσταση. Τέτοιες θεματικές ενότητες είναι: Πρόσωπα, Γνωρίζω τα Παραμύθια, Πράγματα, Όνειρα, Ήρωες, Οχήματα, Φύση, Ζώα. Η γνωριμία με το φυσικό κόσμο στην νηπιακή ηλικία και σε ένα περιβάλλον που στην εποχή μας μεταμορφώνεται σταδιακά και ραγδαία από φυσικό σε τεχνητό πιστεύεται ότι έχει ιδιαίτερη σημασία στην καλλιέργεια των επικοινωνιακών ικανοτήτων του παιδιού μέσω της γλώσσας. Τη σειρά αυτή των θεματικών ενοτήτων κλείνουν γενικές δραστηριότητες λόγου με παιγνιώδη χαρακτήρα που σκοπό έχουν τη σύνδεση των ενοτήτων που προηγήθηκαν και την καλλιέργεια της ομιλίας των παιδιών σε σχέση με την ευχαρίστηση από τη γλωσσική επικοινωνία που προκύπτει ως διαπιστευτήριο της φυσικής προσέλκυσης των μελών της στη διδακτική της εμπειρία.creatorProject Final BeneficiaryProject Executing OrganisationschoolschoolTextΕλληνική γλώσσαΔιδασκαλία γλώσσαςΠροφορικός λόγοςΕικόνεςΟπτικό υλικό387811application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/717/5/717_01_EIKONE%ce%a3%20ME%20O%ce%94H%ce%93IE%ce%a3%20%ce%93IA%20ENI%ce%a3XY%ce%a3H.pdf434832application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/717/6/717_02_tsigg%20profor.pdf11582211application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/717/7/717_03_%ce%a3%ce%bc%ce%b1%cf%81%ce%ac%ce%b3%ce%b4%ce%b1%20%ce%a0%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%b4%ce%bf%cf%80%ce%bf%cf%8d%ce%bb%ce%bf%cf%85%20%ce%b5%ce%b9%ce%ba%cf%8c%ce%bd%ce%b5%cf%82.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/717creator2011-03-10T13:12:39Zvalidator2011-03-10T13:12:39ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")