Μάθηση μέσω Σχεδιασμών: Οδηγός για την Εκπαίδευση ΕνηλίκωνgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/751παιδαγωγική μέθοδοςδημογραφίαεκπαίδευσηεκπαιδευτικό σύστημαεκπαίδευση ενηλίκωνΟι άνθρωποι μαθαίνουν φυσιολογικά—μαθαίνουν ζώντας, από την προσωπική τους ανάπτυξη και από τις εμπειρίες τους. Αυτό λέγεται ανεπίσημη μάθηση (καθημερινή μάθηση). Η Εκπαίδευση αφορά στο σχεδιασμό των ανθρώπινων εμπειριών με σκοπό τη μάθηση. Αυτό λέγεται επίσημη μάθηση (μάθηση μέσω σχεδιασμών). Η επιτυχημένη επίσημη μάθηση συνυπολογίζει και ενσωματώνει την ανεπίσημη μάθηση μέσα στους τρόπους και τις πρακτικές της...40 pp.creatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2005-0418+TextΑνεπίσημη εκπαίδευσηΕπίσημη μάθησηΚαθημερινή μάθησηΜάθηση μέσω σχεδιασμούΔιαδικασίες γνώσηςΕκπαιδευτικές κοινότητεςΕπικοινωνίαΜάθησηΕτερότηταΜικτές δημογραφίεςΟλιστική αξιολόγησηΤαξινομία του BloomΕπίπεδα επίδοσηςΣυνεργατική ικανότηταΕργαλεία μαθησιακών σχεδιασμώνΝέα μαθησιακά μέσαΕπίπεδα εκδοτικής δραστηριότηταςΥποβοηθούμενη ικανότηταΑνεξάρτητη ικανότηταΑναλυτικά προγράμματα931142application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/751/2/751.pdfURIhttp://hdl.handle.net/10795/751creator2011-03-16T09:51:56Zvalidator2011-03-16T09:51:56ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")