Τι ξέρουμε για τον αυτισμό; (Δοκίμια επιμόρφωσης)greURIhttp://hdl.handle.net/10795/754άτομο με ειδικές ανάγκεςάτομο με διανοητική μειονεξίαάτομο με κινητική μειονεξίαεκπαιδευτική πολιτικήεκπαιδευτικό σύστημαδιδακτικό υλικόπαιδαγωγική μέθοδοςενσωμάτωση των ατόμων με ειδικές ανάγκεςκοινωνική συμπεριφοράψυχική υγείαοικογένειαειδική εκπαίδευσηιατρική διάγνωσηθεραπευτικήσπουδές εκπαιδευτικώνεπαγγελματική κατάρτισηπρωτοβάθμια εκπαίδευσηδευτεροβάθμια εκπαίδευσηγενική εκπαίδευσηΕπιστημονικά κείμενα (δοκίμια) των σεμιναρίων/ημερίδων που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια του έργου "Αναδόμηση" και ειδικότερα της δράσης επιμόρφωσης 1000 ατόμων, εκπαιδευτικού προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε θέματα που αφορούν στην εκπαίδευση παιδιών με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και Asperger με στόχο την ευαισθητοποίηση, αποδοχή και ενσωμάτωση τους στα σχολεία γενικής αγωγής. Τα σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν κάτω από την καθοδήγηση διεπιστημονικής ομάδας εργασίας, αποτελούμενης από εξειδικευμένα στελέχη ειδικευμένων στα θέματα του αυτισμού. Τα δοκίμια που περιλαμβάνονται είναι:
1. Αλλαγές στον ορισμό του αυτισμού και η σημασία τους
2. Αυτισμός - διάχυτες διαταραχές της ανάπτυξης
3. Αυτισμός: πρώιμη διάγνωση και χειρισμός στην παιδιατρική κλινική πράξη
4. Διαταραχές του φάσματος του αυτισμού προ-σχέδιο εκπαίδευσης επαγγελματιών ψυχικής υγειάς
5. Εξατομικευμένη αξιολόγηση παιδιών με αυτισμό και δημιουργία ψυχοεκπαιδευτικου προγράμματος
6. Ανάπτυξη και διαταραχές του λόγου στα παιδιά
7. Εκπαιδευτική παρέμβαση
8. Αυτισμός – διαταραχή επικοινωνίας
9. Παραφασίες σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές- συγκριτική μελέτη
10. Φύση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων επικοινωνίας και λόγου Λόγος, επικοινωνία, Λόγος-γλώσσα, ομιλία: εννοιολογική οριοθέτηση
11. Η χρήση των προσωπικών αντωνυμιών από ελληνοπούλα με αυτισμό και σύνδρομο Asperger. συγκριτική μελέτη
12. Συννοσηροτητα συνδρόμου Down και αυτισμού
Μεταφράσεις
13. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων συμπεριφοράς
14. Υποδείξεις ειδικά σχεδιασμένες για τους εκπαιδευτικούς: Εξατομικευμένο πρόγραμμα / αλλαγές/ προσαρμογές/ υποστηρικτική λίστα ελέγχου
15. Ανάπτυξη πρώιμων δεξιοτήτων συλλογισμού σε παιδιά με αυτισμό μέσω του προσποιητού παιχνιδιού.GR242 pp.creatorvalidatorunknownscript writerScientific CoordinatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2003schoolschool5+TextΑυτισμόςΣύνδρομο AspergerΣύνδρομο DownΔιάχυτες αναπτυξιακές διαταραχέςΣύγχρονες εκπαιδευτικές μεθοδολογίεςΕπιμόρφωση εκπαιδευτικώνΠρώιμη διάγνωσηΔιαγνωστικά κριτήριαΔιαταραχές λόγουΔιαταραχές ομιλίαςΔιαταραχές επικοινωνίαςΠραγματολογικές διαταραχέςΒιολογική βάσηΑιτολογίεςΣυμπτώματαΨυχοεκπαιδευτικά προγράμματαΕκπαιδευική παρέμβασηΑντιμετώπιση δυσκολιών αυτισμούΕξατομικευμένη αξιολόγησηΘεραπευτική αντιμετωπισηΕκπαίδευση παιδιώνΕπαγγελματίες ψυχικής υγείαςΠαιδιατρική κλινική πράξηhttp://www.e-yliko.gr/htmls/amea/amea_yliko.aspx320011application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/16/754_02_dokimio_1a.pdf365122application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/21/754_07_dokimio_3a.pdf531808application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/22/754_08_dokimio_3b.pdf248845application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/26/754_12_dokimio_4d.pdf423826application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/28/754_14_dokimio_6a.pdf350772application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/17/754_03_dokimio_1b.pdf302861application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/18/754_04_dokimio_2a.pdf275957application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/23/754_09_dokimio_4a.pdf491318application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/25/754_11_dokimio_4c.pdf915897application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/27/754_13_dokimio_5a.pdf2862315application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/15/754_01_dokimia_epimorfosis.pdf318378application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/19/754_05_dokimio_2b.pdf297460application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/20/754_06_dokimio_2c.pdf291867application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/754/24/754_10_dokimio_4b.pdfΤα σεμινάρια – ημερίδες ήταν 30 ωρών το καθένα και πραγματοποιήθηκαν σε 7 πόλεις της Ελλάδας (σύνολο τεσσάρων ημερών, διάρκειας σεμιναρίου κάθε μέρας επτά ωρών και τριάντα λεπτών).URIhttp://hdl.handle.net/10795/754creator2011-03-16T12:10:53Zvalidator2011-03-16T12:10:53ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")