Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διάκριση: Οι τσιγγάνοι στο ελληνικό σχολείο.greURIhttp://hdl.handle.net/10795/826αθίγγανοςδιακοπή της σχολικής φοίτησηςεκπαίδευσηεκπαιδευτική πολιτικήκαθυστέρηση στα μαθήματακοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςκοινωνικός αποκλεισμόςπρόσβαση στην εκπαίδευσηρατσισμόςσχολική φοίτησηΔιατυπώνονται οι στόχοι και προσδιορίζονται τα κύρια στοιχεία της 2ης φάσης του προγράμματος "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο" που βρίσκεται στον 5ο χρόνο της οργανικής λειτουργίας του, διάστημα στο οποίο παρεμβλήθηκαν 2 έτη που τελούσε σε αναστολή.8 pp.creatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2003TextΑπουσία από το μάθημαΆτακτη φοίτησηΔημόσιο σχολείοΔιακρίσειςΔιαπολιτισμικότηταΕκπαίδευση εκπαιδευτώνΕκπαιδευτικό έργοΕκπαιδευτικό σύστημαΕυαισθητοποίηση εκπαιδευτώνΚοινωνική ζωήΠαρακολούθηση του μαθήματοςΠαρουσία των μαθητώνΠεριθωριοποίησηΠολυπολιτισμικότηταΣυνεκπαίδευσηΣυνθήκες διαβίωσηςΚοινωνική ένταξηΣχολική αποτυχίαΣχολική διαρροήΣχολική ένταξηΚοινωνικές προκαταλήψειςΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδεςΡομά100264application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/826/2/826.pdfΗ εισήγηση έγινε στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003.URIhttp://hdl.handle.net/10795/826creator2011-03-24T14:50:25Zvalidator2011-03-24T14:50:25ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")