Η περίπτωση της Κέρκυρας: Μύθοι και πραγματικότητα της εκπαίδευσης των τσιγγανόπαιδων.greURIhttp://hdl.handle.net/10795/827αθίγγανοςδιακοπή της σχολικής φοίτησηςεκπαίδευσηεκπαιδευτική πολιτικήκαθυστέρηση στα μαθήματακοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςκοινωνικός αποκλεισμόςπρόσβαση στην εκπαίδευσηρατσισμόςσχολική φοίτησηΠαρουσιάζεται η εκπαίδευση των τσιγγανοπαίδων στην περιοχή της Κέρκυρας και καταδεικνύονται συμπεράσματα και αποτελέσματα από την ενασχόληση με την εκπαίδευση των τσιγγανοπαίδων.6 pp.creatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2003TextΑπουσία από το μάθημαΆτακτη φοίτησηΔημόσιο σχολείοΔιακρίσειςΔιαπολιτισμικότηταΕκπαιδευτικό έργοΕκπαιδευτικό σύστημαΕυαισθητοποίηση εκπαιδευτώνΚοινωνική ζωήΠαρακολούθηση του μαθήματοςΠαρουσία των μαθητώνΠεριθωριοποίησηΠολυπολιτισμικότηταΣυνεκπαίδευσηΣυνθήκες διαβίωσηςΚοινωνική ένταξηΣχολική αποτυχίαΣχολική διαρροήΣχολική ένταξηΚοινωνικές προκαταλήψειςΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδεςΡομάΚέρκυρα83341application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/827/2/827.pdfΗ εισήγηση έγινε στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003.URIhttp://hdl.handle.net/10795/827creator2011-03-24T14:53:28Zvalidator2011-03-24T14:53:28ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")