Παρουσίαση των δράσεων στο νομό Λάρισας.greURIhttp://hdl.handle.net/10795/836αθίγγανοςδιακοπή της σχολικής φοίτησηςεκπαίδευσηεκπαιδευτική πολιτικήκαθυστέρηση στα μαθήματακοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςκοινωνικός αποκλεισμόςπρόσβαση στην εκπαίδευσηρατσισμόςσχολική φοίτησηΠαρουσίαση των δράσεων της ομάδας του προγράμματος «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο» σε 4 περιοχές της Λάρισας: Τίρναβος, Γιάννουλη, Νέα Σμύρνη και Φάρσαλα. Παρούσα κατάσταση και εμπειρίες.GR.TH4 pp.creatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2003TextΑπουσία από το μάθημαΆτακτη φοίτησηΔημόσιο σχολείοΔιακρίσειςΔιαπολιτισμικότηταΕκπαίδευση εκπαιδευτώνΕκπαιδευτικό έργοΕκπαιδευτικό σύστημαΕυαισθητοποίηση εκπαιδευτώνΚοινωνική ζωήΠαρακολούθηση του μαθήματοςΠαρουσία των μαθητώνΠεριθωριοποίησηΠολυπολιτισμικότηταΣυνεκπαίδευσηΣυνθήκες διαβίωσηςΚοινωνική ένταξηΣχολική αποτυχίαΣχολική διαρροήΣχολική ένταξηΚοινωνικές προκαταλήψειςΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδεςΡομάΝομός Λάρισας74515application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/836/2/836.pdfΗ εισήγηση έγινε στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003.URIhttp://hdl.handle.net/10795/836creator2011-03-24T16:34:51Zvalidator2011-03-24T16:34:51ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")