Οικισμός Αγ. Σοφίας: Δυσχέρειες και προοπτικέςgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/844αθίγγανοςδιακοπή της σχολικής φοίτησηςεκπαίδευσηεκπαιδευτική πολιτικήκαθυστέρηση στα μαθήματακοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςκοινωνικός αποκλεισμόςπρόσβαση στην εκπαίδευσηρατσισμόςσχολική φοίτησηΕμπειρίες από τη δραστηριότητα της ομάδας του προγράμματος «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο» και αποτύπωση της παρούσας κατάστασης στον οικισμό Αγίας Σοφίας Θεσσαλονίκης.5 pp.creatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2003TextΑπουσία από το μάθημαΆτακτη φοίτησηΔημόσιο σχολείοΔιακρίσειςΔιαπολιτισμικότηταΕκπαίδευση εκπαιδευτώνΕκπαιδευτικό έργοΕκπαιδευτικό σύστημαΕυαισθητοποίηση εκπαιδευτώνΚοινωνική ζωήΠαρακολούθηση του μαθήματοςΠαρουσία των μαθητώνΠεριθωριοποίησηΠολυπολιτισμικότηταΣυνθήκες διαβίωσηςΚοινωνική ένταξηΣχολική αποτυχίαΣχολική διαρροήΣχολική ένταξηΚοινωνικές προκαταλήψειςΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδεςΡομάΟικισμός Αγίας ΣοφίαςΘεσσαλονίκη105199application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/844/2/844.pdfΗ εισήγηση έγινε στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003.URIhttp://hdl.handle.net/10795/844creator2011-03-24T17:13:53Zvalidator2011-03-24T17:13:53ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")