Σκέψεις και προτάσεις για την εκπαίδευση τσιγγανοπαίδων στο νομό Ξάνθης: Οργάνωση και λειτουργία μουσικού εργαστηρίουgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/846αθίγγανοςγλώσσαδιακοπή της σχολικής φοίτησηςεκπαίδευσηεκπαιδευτική πολιτικήκαθυστέρηση στα μαθήματακοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςκοινωνικός αποκλεισμόςμουσουλμάνοςμουσικήπρόσβαση στην εκπαίδευσηρατσισμόςσχολική φοίτησηΣχολική εκπαίδευση και συνθήκες διαβίωσης του τσιγγάνικου πληθυσμού στο Νομό Ξάνθης. Ιδιαιτερότητες και δυσκολίες. Πληροφορίες για το Μουσικό Εργαστήριο του Ν. Ξάνθης.GR.MT8 pp.creatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2003TextΑπουσία από το μάθημαΆτακτη φοίτησηΔημόσιο σχολείοΔιακρίσειςΔιαπολιτισμικότηταΕκπαίδευση εκπαιδευτώνΕκπαιδευτικό έργοΕκπαιδευτικό σύστημαΕυαισθητοποίηση εκπαιδευτώνΚοινωνική ζωήΠαρακολούθηση του μαθήματοςΠαρουσία των μαθητώνΠεριθωριοποίησηΠολυπολιτισμικότηταΠολυγλωσσίαΡομανί γλώσσαΣυνεκπαίδευσηΣυνθήκες διαβίωσηςΚοινωνική ένταξηΜουσική παιδείαΣχολική αποτυχίαΣχολική διαρροήΣχολική ένταξηΚοινωνικές προκαταλήψειςΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδεςΡομάΞάνθη103308application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/846/2/846.pdfΗ εισήγηση έγινε στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003.URIhttp://hdl.handle.net/10795/846creator2011-03-24T17:26:16Zvalidator2011-03-24T17:26:16ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")