Εγκόλπιο και πρακτικέςgreURIhttp://hdl.handle.net/10795/848αθίγγανοςδιακοπή της σχολικής φοίτησηςεκπαίδευσηεκπαιδευτική πολιτικήκοινωνική ενσωμάτωσηκοινωνικοοικονομικές συνθήκεςκοινωνικοπολιτισμικές ομάδεςπρόσβαση στην εκπαίδευσησχολική φοίτησηΚλείσιμο του συνεδρίου. Τονίζεται οτι στη 2η φάση του, το έργο έχει άλλη δομή, πιο περιφερειακό χαρακτήρα, άλλο πλαίσιο λειτουργίας και συγκεκριμένες απαιτήσεις.6 pp.creatorProject Final BeneficiaryProject Executing Organisation2003TextΑπουσία από το μάθημαΆτακτη φοίτησηΔημόσιο σχολείοΔιακρίσειςΕκπαιδευτικό έργοΕκπαιδευτικό σύστημαΕυαισθητοποίηση εκπαιδευτώνΚοινωνική ζωήΚοινωνική ένταξηΣχολική διαρροήΣχολική ένταξηΤσιγγάνοιΤσιγγανόπαιδεςΡομάΔομή προγράμματοςΑνθρωποδίκτυοΝέες δράσειςΟργανωτικό πλαίσιο προγράμματος84360application/pdfhttp://repository.edulll.gr/edulll/bitstream/10795/848/2/848.pdfΗ εισήγηση έγινε στο συνέδριο με θέμα "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο: συνέχειες και ασυνέχειες" που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα στις 9-10 Μαϊου 2003.URIhttp://hdl.handle.net/10795/848creator2011-03-24T17:29:46Zvalidator2011-03-24T17:29:46ZLOMv1.0grenonoCopyright EYD-EPEDBM (Operational Programme "Education and Lifelong Learning")